3 مرد دزدان  ۲۵ تن شمش بودند / آنها در شهر مرزی چه می کردند؟ + جزییات

به گزارش رکنا، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از ارجاء پرونده‌ای به پلیس آگاهی کرمانشاه مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه کامیون تریلی پس از مراجعه به یک شرکت صنعتی در تهران و جلب اعتماد مدیر و کارکنان آن اقدام به بارگیری ۲۵ تن شمش مسی به مقصد یکی از استان‌های جنوبی کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این کامیون پس از بارگیری مسیر خود را به سمت کرمانشاه تغییر داده است، از این رو ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود و انجام کار‌های اطلاعاتی، توانستند یکی از عوامل سرقت را که فردی سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت ۲۵ تن شمش مسی با همدستی ۲ فرد دیگر اعتراف کرد و ماموران نیز با راهنمایی وی مخفیگاه همدستانش را شناسایی و در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آن‌ها نیز اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ متهم دیگر نیز پس از مواجهه حضوری با همدست خود به جرم خویش اعتراف و عنوان کردند بار مسروقه را به ۲ نفر مالخر در شهر کرمانشاه به فروش رسانده اند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری مالخران نیز خبر داد و گفت: هر ۵ فرد دستگیر شده در جیان این پرونده پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟