پلیس فتا راز توطئه علیه برنامه 90 عادل فردوسی پور را فاش می کند / برخورد قضایی در انتظار مجرمان! +عکس

به دنبال ارسال پیامک‌های مشکوک به مخاطبان درباره جشنواره جام جم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و روابط عمومی سیما به این پیامک‌ها واکنش نشان دادند.

در این پرونده عجیب و درحالی که برنامه نود عادل فردوسی پور در رای گیری با اختلاف بسیار در صدر جدول بود ناگهان در 3 روز جایش را به برنامه برنده باش داد و این درحالی بود که در آرا دستکاری شده بود و پیامک هایی به مردم ارسال می شد که اعلام می کرد شما به برنده برنده باش رای داده اید و از همین جا جنجال شروع شد چرا که خیلی ها به برنامه نود رای داده بودند و برخی اصلا رای نداده بودند و همین نشان می داد علیه برنامه عادل فردوسی پور توطئه شده است.

به گزارش رکنا، استقبال گسترده مردم از هنرمندان و برنامه‌های تلویزیون  بی‌حاشیه نماند. به دنبال ایجاد اختلال در سامانه و پس از بررسی‌های فنی و رایانه‌ای گسترده، آرای مردمی تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه لحاظ شد اما روند رأی گیری مردمی تا زمان برطرف شدن مشکل، متوقف شد. لازم به ذکر است اصالت آرای رسیده در بازه زمانی بروز اختلال، در حال بررسی است. روند رأی دهی نیز مطابق روال گذشته از دوشنبه مجدداً آغاز و تا پیش از اختتامیه ادامه خواهد داشت.

همچنین آذر جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصاویر زیر در تویتر خود نوشت:‌ تصاویر زیر، گویای بخشی از اتفاقاتی است که در نظرسنجیِ انتخاب محبوبترین برنامه سال صداوسیما، رخ داده است. گزارشِ بررسی تکمیلی در حال نهایی شدن است. نتایج برای رسیدگی به صداوسیما و پلیس فتا ارسال خواهد شد.

پس از تحقیقات پلیس فتا پرونده در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد تا مشخص شود چرا به رای و اعتماد مردم خیانت شده است.

10

11

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟