چندی قبل مرد جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ربوده شدن خود از سوی سه مرد خبر داد. شهرام گفت: من در کار فروش تجهیزات پزشکی هستم این اجناس را از جنوب کشور به تهران آورده و در بازار پخش می‌کنم. روز گذشته در کنار خیابان منتظر ماشین بودم که سه نفر از کارمندان یکی از شرکت‌ هایی که با آنها کار می‌کردم سوار بر خودروشان مقابل پایم توقف کردند. از قبل آنها را می‌ شناختم سوار ماشینشان شدم اما پس از دقایقی آنها تغییر مسیر داده و مرا به خانه‌ای بردند. در آنجا دست و پاهای مرا بستند و شکنجه‌ام دادند. آنقدر کتکم زدند تا مجبور شدم چک‌های سفیدی را امضا کنم و پای برگه‌های سفیدی انگشت بزنم. بعد از 24 ساعت هم مرا دوباره سوار بر خودرو کرده و دست و پا بسته در محلی خلوت رها کردند.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. در تحقیقات صورت گرفته سه کارمند شرکت بازداشت شده اما منکر آدم ربایی شدند. یکی از آنها گفت: مدتی است که با شهرام کار می‌کنیم و برایمان تجهیزات پزشکی می‌آورد. اینبار به او 500 میلیون تومان دادیم اما هیچ وسیله‌ای برایمان نیاورد. هر بار هم که سراغ وسایلمان را می‌گرفتیم بهانه می‌آورد و امروز و فردا می‌کرد. درنهایت روز حادثه او را سوار ماشین کرده و مورد ضرب و شتم قرار دادیم. بعد هم تهدید کردیم که باید پولمان را برگرداند. کتک زدن شهرام را قبول داریم اما آدم ربایی را نه. او این شکایت را کرده است تا به این طریق بتواند 500 میلیون تومانی که به او داده‌ایم را منکر شود.

با اظهارات سه مرد جوان، بازپرس سهرابی دستور تحقیقات در رابطه با اظهارات آنها را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟