به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر پنج شنبه 9 اسفند ماه سال جاری ماموران کلانتری 181 در جریان قتل کارگر یک شرکت باربری در منطقه وردآورد قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در محل جرم گذاشتند.

ماموران در با حضور در محل مشاهده کردند مرد 30 ساله‌ای با ضربات چاقو داخل یک خانه به قتل رسیده است.

زن جوان که مستاجر جدید خانه محل جنایت بود در حالیکه اشک می‌ریخت به ماموران گفت: صبح امروز از شرکت باربری چند کارگر برای اسباب‌کشی درخواست کردم و بعد از جابجایی وقتی به خانه جدید رسیدیم کارگرها از من درخواست پول بیشتر کردند که من قبول نکردم.

وی افزود: تلفنی با نامزدم در حال صحبت بودم که کارگرها وسایل را بدون هیچ توجه‌ای به داخل خانه می‌آوردند و روی زمین پرت می‌کردند و در حالیکه نامزدم صدایم را می‌شنید با آنها درگیری لفظی پیدا کردم و با توجه به بحث و جدلی که بین من و کارگرها بود نامزدم به خانه آمد.

زن جوان گفت: وقتی نامزدم به خانه آمد با کارگرها درگیر شد و بعد از دقایقی ناگهان دیدم یکی از کارگرها روی زمین افتاد و نامزدم با چاقویی که دستش بود پا به فرار گذاشت.

کارگرهای شرکت باربری نیز در تحقیقات به ماموران گفتند که ما در حال جابجایی وسایل خانه زن جوان بودیم که مرد جوانی وارد ساختمان شد و شروع به درگیری با کارگرها کرد که توانستیم با میانجیگری مرد جوان را آرام کنیم اما ناگهان از زیر لباسش یک چاقو بیرون کشید و ضربه‌ای به یکی از همکارانمان زد و پا به فرار گذاشت.

بنا به این گزارش، جسد مرد جوان با دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟