زن شب رو چه رازی داشت؟ / مردان صبح می فهمیدند نقره داغ شده اند! + عکس زهرا

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماشین هایی که دزد گیر نداشتند برای این زن و 3 مرد ایده ال بودند و مردان صاحب ماشین صبح که سراغ خودروهایشان می رفتند می دانستند در خواب نقره داغ شده اند.اعضای باند این زن بعد از سرقت خودروها آنها را به قول دزدان لخت می کردند و پس از سرقا اشیای قیمتی اش ماشین ها را در محله های خلوت رها می کردند.
ماموران پلیس که خود را در برابر این دزدی ها می دیدند وارد عمل شدند تا اینکه زن و مردی غیرعادی را داخل سمندی که قصد فرار داشت به دام انداختند.
و توانستند راز این سرقت های شبانه را فاش کنند.

در دادگاه

پس از تگکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست زهرا و همدستانش در دادگاه عمومی تهران محاکمه شدند «زهرا» در دفاع از خود گفت: شب‌ها به همراه «یعقوب» در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و با شناسایی خودروهایی که سیستم‌های امنیتی و دزدگیر نداشتند، اقدام به سرقت آنها می‌کردیم.
وی افزود: پس از دزدی، خودروها را به خانه «سیاوش»  می‌بردیم و وی با همدستی 2 دوستش وسایل داخل خودرو را برداشته و فردای آن روز خودرو را در محله‌ای دیگر رها می‌کردیم.
بنابه این گزارش ، زهرا و اعضای باندش به زندان و شلاق و ردمال محکوم شدند و این حکم بتازگی در دادگاه تجدید نظر استان تهران مهر تایید خورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟