226182_676

جیمزکامرون می‌گوید اگر مدیران اسکار میانجی نشده بودند هاروی واینستین را ناکار کرده بود. این اتفاق در زمان تبلیغات میان برنامه اسکار آن سال و بخاطر رفتار واینستین و شریکش در میراماکس با شیوه تبلیغ فیلم گیرمو دل تورو "میمیک" صورت گرفت. دل تورو دوست نزدیک جیمز کامرون است.

کامرون در مصاحبه با ونیتی فیر می‎گوید: "تقریبا دعوایمان شد و با مجسمه‌ام زدمش. "

کارگردان فیلم‌های "تایتانیک" و "آواتار" ادامه می‌دهد:" هاوری با خوشحالی آمد با من دست بدهد و گفت که چقدر خوب است که تندیس‌ها به هنرمندان رسید. من هم براساس تجربه دوستم به او گفتم که چقدر برای هنرمندان وجودش خوب است! همین باعث درگیری ما شد. "

او می‌افزاید: "موسیقی مراسم اسکار شروع به نواختن کرد که باید برگردیم سر جا‌های مان. اطرافیان ما مدام می‌گفتند نه اینجا نه! اینجا نه! انگاریی دعوا در پارکینگ اشکالی ندارد در مراسم اشکال دارد؟! چون مراسم کم کم داشت زنده پخش می‌شد. "

کامرون می‌گوید وقتی به گذشته نگاه می‌کند تقریبا هاروی را زده است. حالا میان یکسری از اهالی هالیوود شوخی شده که ترجیح می‌دادند این دعوا به صورت زنده پخش می‌شد؟! "

هاروی واینستین به دلیل پرونده‌های متعدد جنسی از آکادمی علوم و هنر سینمایی اخراج شد و پرونده‌های او در حال بررسی قضایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟