راز عجیب مرد 40 ساله و دختر 12 ساله خارجی در سونوگرافی لو رفت+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر جوانی که نامش فاش نشده است به همراه یک مرد 40 ساله و زن میانسالی که خودش را مادر شوهر معرفی کردبرای معاینه به بیمارستان مرکزی شهر جانگسو واقع در شرق چین آمده بود که راز تلخ زندگی اش توسط پزشک فاش شد.

دختر 12 ساله که 3 ماهه باردار بود و برای انجام آزمایش و سونوگرافی به این مرکز مراجعه کرده بود، ابتدا به گفته مرد همراه او که ادعا می کرد همسر دختراست و سن دختر را 20 سال عنوان می کرد که پزشک بعد از معاینه به سرعت متوجه دروغ مرد و مادرش شد.

پزشک در حین معاینه سعی کرد تا از دختر نوجوان سوالاتی بپرسد اما او هیچ پاسخی نمی داد و ساکت روی صندلی نشسته بود، مرد میانسال هم که به عنوان همسر بیمار در اتاق حضور داشت از این سوال و جواب های پزشک عصبی شد و خواست تا سریعتر معاینه تمام شود.

این مسئله که یک دختر نوجوان را به عنوان زنی 20 ساله معرفی کرده بودند موجب ناراحتی پزشکان بیمارستان شد و به همین علت آنها تصمیم گرفتند تا این تخلف را گزارش کنند.

با رسیدن نیروهای پلیس مشخص شد که بیمار هیچ کارت شناسایی مربوط به کشور چین ندارد و یک خارجی است که از جنوب شرقی آسیا به این کشور آمده است.

برخی از مردان کشورهای همسایه با خرید دختران نوجوان از کشور ویتنام آنها را به همسری خود می برند که احتمالا این مورد هم یکی از موارد مشابه است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟