نقشه وحشتناک هنگام ماساژ دادن مرد مشهدی + عکس

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح ماجرای این پرونده جنایی گفت: بیست و یکم بهمن، جوان 30 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار کرد که پدر 60 ساله اش که «ماشاء ا...- ش» نام دارد از هجدهم بهمن از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است. سرهنگ کارآگاه حسین بیات مختاری افزود: بررسی های پلیس با توجه به اظهارات فرزند مرد 60 ساله مشخص کرد که این مرد مالک مغازه بزرگی در بولوار توس است که گاهی برای استراحت و سرکشی از املاک خود به اتاقی می رود که در طبقه بالای این مغازه قرار دارد بنابراین کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به اتاق محل استراحت این مرد گمشده رفتند اما مستاجران آن مغازه که از آن به عنوان تعمیرگاه های صافکاری و مکانیکی استفاده می کردند، نیز در محل حضور نداشتند و این تعمیرگاه به طرز مشکوکی بسته بود!

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان دایره فقدانی که عملیات تخصصی خود را زیر نظر سرهنگ کارآگاه غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) آغاز کرده بودند به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد جوان 19 ساله دانشجویی نیز در این تعمیرگاه مشغول فعالیت است اما از روز گم شدن مرد 60 ساله، او نیز به تعمیرگاه نیامده است. سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان به ردیابی های اطلاعاتی پرداختند و پس از چند روز استفاده از شیوه های تخصصی، به اسنادی دست یافتندکه بیانگر خروج سه تعمیرکار در ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن بود. آنان سوار بر یک دستگاه پژو 405 درحالی از تعمیرگاه خارج شدند و حدود سه ساعت بعد دوباره به محل بازگشتند که اثری از خودروی 405 متعلق به مرد گمشده هم نبود. وی اضافه کرد: با به دست آمدن این مدارک و صدور دستوری از سوی قاضی احمدی نژاد(قاضی ویژه قتل عمد) کارآگاهان که راز این پرونده پیچیده را در تعمیرگاه جست وجو می کردند این مکان را زیرنظر گرفتند و چند روز بعد در نیمه های شب با دستور قضایی وارد تعمیرگاه شدند و صافکار 37 ساله را دستگیر کردند.

این مرد جوان که با همسرش اختلاف داشت، در تعمیرگاه مخفی شده بود. سرهنگ بیات مختاری گفت: وی در بازجویی ها مدعی بود که مرد 60 ساله در ساعت 23 شب پاتوق را ترک کرده و دیگر خبری از او ندارد اما وقتی سعید (شاگرد تعمیرگاه) در یک قرار صوری به دام افتاد به ارتکاب جنایت توسط صافکار با نقشه مرد مکانیک اعتراف کرد. به دنبال اعترافات این متهمان، بلافاصله گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ رضوی (جانشین اداره جنایی) وارد عمل شدند و مکانیک فراری را نیز در منزل پدرش به دام انداختند. این مقام انتظامی یادآور شد: متهمان در بازجویی های تخصصی کارآگاهان، به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفتند و در این میان عبدا... متهم اصلی پرونده گفت: با طمع تصاحب اموال پیرمرد، چند بار نقشه قتل او را کشیدیم اما هر بار بنا به دلایلی ترسیدیم و نتوانستیم نقشه خود را عملی کنیم تا این که شب حادثه، وقتی همه ما سه نفر در اتاق پیرمرد کنار او قرار گرفتیم مقداری قرص خواب آور را درون چای و عدسی به او خوراندیم سپس با بازکردن شیرگاز و درحالی که او خواب بود از اتاق طبقه بالا بیرون آمدیم اما روز بعد که دوباره به محل بازگشتیم او زنده بود به همین دلیل و به بهانه ماساژ دادن پیرمرد گلوی او را با دست فشار دادم که خفه شد. پس از آن هم جسد را در صندوق عقب 405 گذاشتیم و در جاده چناران- قوچان کنار یک پل با ریختن بنزین به آتش کشیدیم.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: متهمان که بعد از ارتکاب جنایت، خودروی مقتول را فروخته بودند و قصد داشتند با سندسازی دیگر اموال او را هم بالا بکشند در چنگ قانون گرفتار شدند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: بررسی های بیشتر در این باره توسط سرهنگ سرایانی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
سیدخلیل سجادپور

کدخبر: 459383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟