به گزارش رکنا، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در روز شنبه ۲۷ بهمن ماه مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان در یکی از پارک‌های شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۱ ساله در پی یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جنایت متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم به قتل شناسایی در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی شد.

سرهنگ آزادی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از منازل روستایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به قتل علت درگیری را اختلاف با مقتول اعلام کرد که براثر یک مشاجره لفظی و درگیری منجر به چاقو کشی و قتل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟