به گزارش رکنا، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به وقوع یک فقره آدم ربایی در روز پنجشنبه در یکی از مناطق کلانشهر اهواز گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خوزستان تحقیقات دراین زمینه را آغاز کردند.

وی بیان داشت: در بررسی‌ها مشخص شد ۴ آدم ربا با استفاده از شگرد تصادف ساختگی، فردی به هویت معلوم را ربوده و از بستگانش مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در قبال آزادی وی درخواست کرده اند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با جرایم جنایی آگاهی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده و با تلاش شبانه روزی موفق شدند در کمتر از ۳۸ ساعت مخفیگاه عامل اصلی آدم ربایی به هویت'ر- ن' را شناسایی نمایند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی آدم ربایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده نیز بدون کوچک‌ترین آسیبی از محل مخفیگاه آدم ربایان آزاد شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه هم دستان این آدم ربا شناسایی شده اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه دار و اخلال گران در نظم و امنیت اجازه نخواهد داد این افراد سودجو امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟