مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با مسببان اجرای ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین برخورد می‌شود.به گزارش رکنا، صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: اجرای برنامه ایروبیک موزیکال دختران هیچ ربطی به برنامه نشست مسؤولان فدراسیون‌های ورزشی در پایانه مرزی خسروی نداشته است و بدون اطلاع اداره‌کل ورزش جوانان استان کرمانشاه طراحی و اجرا شده است.

وی ضمن عذرخواهی از اجرای چنین برنامه‌ای، گفت: به هیچ وجه اجازه اجرای چنین برنامه‌های را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نخواهیم داد و قطعا مخالف اجرای چنین برنامه بوده و با مسببان آن بشدت برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : نشست مسؤولان فدراسیون‌های ورزشی در چند صد متری مرز عراق با این هدف برگزار شد که این امر را به تمام جهان مخابره کند که کشور و استان کرمانشاه در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: این نشست با خروجی‌های بسیار مفید فایده‌ای در بخش ورزش استان همچون مصوب شدن احداث چندین سالن ورزشی در استان، اخذ معافیت ورزشکاران در رشته‌های مختلف در بخش‌هایی از کلاس‌های مربیگری، داوری و حضور در لیگ و همچنین دریافت کمک نقدی در چند رشته ورزشی همراه بوده است و از رسانه‌ها می‌خواهیم به این مساله توجه داشته باشند.

رحیمی با اشاره به برگزاری جام تختی در هفته گذشته در استان،اضافه کرد : در کمتر از یک هفته، ورزش استان کرمانشاه میزبان ۲ رویداد مهم ورزشی همچون برگزاری جام تختی با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی و نشست ریاست فدراسیون‌ها به همراه وزیر ورزش در نقطه صفر مرزی در کمال امنیت و سلامت کامل بوده و این مساله به تمام مردم دنیا امینت استان کرمانشاه را اثبات می‌کند.

وی یادآور شد: برخی رسانه‌ها عمدا و یا سهوا، مساله اجرای برنامه ایروبیک بانوان در محفل عمومی در قصرشیرین یک روز قبل از نشست روسای فدراسیون‌ها، به اشتباه به این نشست ربط می‌دهند و یا از این مساله برای تخریب چهره ورزش استان کرمانشاه استفاده می‌کنند که قطعا این امر ضمن زیر سئوال بردن تمام اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان استان در برگزار مراسمات مختلف همچون جام تختی و نشست فدراسیون‌ها اسباب مخدوش شدن چهره کرمانشاه در اذهان عمومی و یا نزد مسؤولان کشوری فراهم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : کلید رشد و ترقی استان کرمانشاه در بخش ورزش و جوانان است و با این هدف به دنبال رشد و ترقی و برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف در ورزش استان هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟