حجم ویدیو: 1.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

دختر جوان آمریکایی با ازدواج عجیب خود با یک عروسک زامبی سوژه رسانه‌ها شد. "طی این مراسم عجیب "فلسیتی کادلک" ۲۰ ساله با عروسک زامبی که بنا به ادعای این زن نامش " کلی روسی" و ۳۷ ساله است ازدواج کردند. این مراسم در شهر " تیورتون" در منطقه رود آیلند آمریکا برگزار شد.
در ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است این دختر جوان در حالی که در کنار عروسک زامبی ایستاده است، مرد میانسالی در حال انجام مراسم ازدواج آن‌هاست. در این ویدئو دست کم هشت عروسک دیگر در اطراف این دو نفر دیده می‌شوند.
فلسیتی در گفتگویی در این باره گفت: "هر فردی در زندگی انتخاب‌هایی دارد و انتخاب من کلی بود. ما یک خانه دوست داشتنی داریم و سعی می‌کنیم با کمک هم محیطی آرام و عاشقانه بسازیم. "
این عروسک زامبی در واقع توسط پدر فلسیتی به دلیل علاقه‌ای که به فیلم‌های ترسناک و همچنین عروسک‌های زامبی داشت به دخترش هدیه داده شد. فلسیتی در سال ۲۰۱۷ پدرش را از دست داد و سرانجام پس از دو سال تصمیم به ازدواج با این عروسک گرفت.
او افزود: "مراسم ازدواج ما بسیار عالی و زیبا بود، بخصوص اینکه سرانجام آرزوی من برآورده شد. من می‌خواستم مطمئن شوم که همه مراحل ازدواج ما به طور صحیح انجام شود و حتی المقدور به صورت رسمی باشد. من کلی را انتخاب کردم، چون با او احساس امنیت می‌کنم و رابطه من با او یک رابطه واقعی است."
این مراسم در حالی برگزار شد که دو حلقه ازدواج به انگشتان این دختر و عروسک زامبی انداخته شد. همچنین فلسیتی نام خود را بر روی این عروسک حک و نام عروسک را روی بازوی خود تاتو کرد.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ازدواج یک انسان با یک موجود غیرجاندار یا عجیب خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز ازدواج یک زن ایرلندی با یک روح خبرساز شده بود. این زن پس از مدتی مدعی شد که ازدواج آن‌ها موفق نبوده و از این روح جدا شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟