حدود دو هفته قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد ضمن شکایت از خواستگارش گفت: من در یکی از شهرهای شمال کشور زندگی می‌کنم. چندی پیش در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که در کنار یک ویلای لوکس به همراه ماشین شاسی بلند و گرانقیمتش عکسی انداخته بود و آن عکس را روی پروفایلش قرار داده بود.

ضمن صحبت با این پسر وی مدعی شد وضع مالی خوبی دارد و به‌دنبال ازدواج با یک خانم نجیب است و بعد از چند روز نیز از من خواستگاری کرد. قرار شد یک روز برای آشنایی بیشتر با او، به تهران بیایم. اما وقتی به ملاقات او رفتم وی تمامی طلا‌هایی که همراهم بود را به زور از من سرقت کرد و متواری شد.

سرهنگ محمدرضا موسوی رئیس کلانتری یافت آباد در تشریح این خبر گفت: با تشکیل پرونده مربوط به این سرقت، تصاویر سارق مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او یکی از اهالی منطقه یافت آباد تهران است که با مراجعه مأموران به خانه پدری اش، آنها مدعی شدند پسرشان به قهوه خانه‌ای در همین محدوده رفته است. بلافاصله تیمی از مأموران عملیات کلانتری با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و با توجه به حساسیت موضوع، متهم را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها گفت: با طراحی نقشه‌ای و عکس انداختن در کنار ویلا‌های لوکس و ماشین‌های گرانقیمت خودم را فردی ثروتمند جا زده و بعد از جلب اعتماد دختران جوان از آنها خواستگاری می‌کردم و با کشاندن آنها به محلی خلوت، طلا و جواهرات گرانقیمت‌شان را به زور می‌دزدیدم.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سریالی بودن جرایم وی، متهم به همراه پرونده‌اش در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای مشخص شدن سرقت‌های احتمالی دیگر متهم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟