41 تبهکار شیرازی در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری، ماموران انتظامی این شهرستان به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجار شکنان اجتماعی، این ماموریت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس این شهرستان با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد شدند.

سرهنگ "القاصی مهر" با بیان اینکه ماموران طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند 41 نفر از محکومان متواری را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: متهمان برای رسیدگی و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سالروز مناسبت های غرور آفرین بهترین بهانه برای یادآوری رشادت های شهدا است

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" در سرکشی از خانواده شهید "یوسف فرهادی" گفت: سالروز مناسبت های غرور آفرین بهترین بهانه برای یادآوری و رشادت های شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد هاشم قسام " در این دیدار ضمن تاکید بر پایبندی و پاسداشت آرمان های مقدس شهدا، عنوان داشت: امنیت و آسایش حاکم بر کشور اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است و وظیفه همه ما این است که تداوم دهنده راه این عزیزان باشیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آن ها که همان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه می باشد جامعه عمل بپوشانیم.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهید "یوسف فرهادی " که در درگیری با اشرار به شهادت رسیده است تجلیل به عمل آمد.

کشف 297 هزار نخ سیگار قاچاق در"شیراز"

فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری "26 رحمت"، یک دستگاه پژو 405 توقیف و در بازرسی از آن، 297 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: اکیپ گشت کلانتری "26رحمت" این شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه پژو 405 مظنون و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی "شیراز" افزود: در بازرسی از این خودرو، 297 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان،200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟