پایان جنگ 2 طایفه بزرگ با میانجیگری رییس پلیس گتوند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز یکشنبه 21 بهمن ماه سال جاری ماموران پلیس شهرستان گتوند در جریان درگیری بزرگ دو طایفه جهانگیری و سبزی در روستای کوشکک قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای پایان دادن به این درگیری پای در محل گذاشتند.

ماموران با حضور در صحنه درگیری مشاهده کردند چند مرد جوان هدف ضربات چوب، چماق و چاقو قرار گرفته‌اند که خیلی زود ماموران در تماس با امدادگران اورژانس، افراد زخمی در این درگیری را به بیمارستان منتقل کردند.

درگیری طایفه ای گتوند

ماموران پلیس گتوند با دستگیری تعدادی از افراد حاضر در این درگیری را دستگیری کردند و تلاش برای دستگیری دیگر افراد در این درگیری خیابانی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ فتح‌الله پارسایی فرمانده انتظامی شهرستان گتوند برای جلوگیری از ادامه این درگیری‌ها، ریش سفیدان و بزرگان 2 طایفه را به اداره پلیس شهرستان گتوند دعوت کردند که در این جلسه صحبت با ریش سفیدان این طایفه‌ها باعث صلح و سازش بین آنها شد.

درگیری طایفه ای گتوند

سرهنگ پارسایی در پایان این جلسه عنوان کرد که با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و بی‌نظمی که منجر به برهم زدن نظم عمومی منطقه شود با شدت برخورد خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 458303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟