حمزه و 7 پسر 18 ساله بلای جان تهرانی ها شدند+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته به دنبال افزایش خفت گیری سریالی طی چند روز پیاپی در تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت .شواهد نشان می‌داد خفت گیرها در قالب چند گروه موتورسوار به طعمه ها حمله می کردند و با تهدید قمه اموال آنها را می دزدیدند .با چند ماه کار اطلاعاتی سرانجام سرکرده این گروه به نام حمزه که در مرخصی از زندان به سر می برد بازداشت شد و به 10 فقره سرقت مشابه با هفت نوچه ۱۸ ساله اش اعتراف کرد .این هشت متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در این جلسه چند نفر از شاکی ها به تشریح شکایتشان پرداختند .

یکی از آنها گفت: در حال عبور از خیابانی خلوت بودم که دو موتورسوار راهم را بستند. همان لحظه دو موتورسوار دیگر نیز از راه رسیدند .آنها با قمه به من حمله کردند و مرا کتک زدند. سپس لپ‌تاپ ،گوشی موبایل و هر چه پول نقد داشتم سرقت کردند و گریختند.من از همه آنها شکایت دارم.

سپس سرکرده این شبکه که چند سابقه کیفری در پرونده اش دارد در جایگاه ویژه ایستاد و منکر ۱۰ فقره سرقت شد.وی گفت: من فقط یک روز از زندان مرخصی گرفته بودم به همین خاطر نمی توانم در یک روز ده فقره خفت گیری انجام داده باشم. من فقط در ۴ فقره از سرقتها حضور داشتم.سایر خفت گیری ها را سایر هم جرمانم انجام داده اند.

وی ادامه داد :شاکی ها به دروغ می گویند آنها را کتک زده ایم. ما فقط با تهدید از آنها سرقت می کردیم.

سپس سایر متهمان دیگر به دفاع پرداختند و جرم شان را گردن یکدیگر انداختند.

در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟