به گزارش گروه حوادث رکنا: سرهنگ "سعید لشینی" رئیس کلانتری جنت آباد گفت: ساعت 12:30 دقیقه ظهر 14 بهمن ماه سال جاری در تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان سرقت از خانه‌ای قرار گرفتند و تیمی از ماموران در محل سرقت حاضر شدند.

وی افزود: بنابر شواهد موجود، 2 سارق بدون تخریب در ورودی وارد خانه شده و پس از سرقت اموال قیمتی از قبیل: 3 سرویس طلای کامل، یک دستگاه پی.اس فور و غیره از محل گریخته بودند.

رییس کلانتری جنت آباد ادامه داد: در تحقیقات پلیسی رد پای یکی از اقوام صاحب خانه قوت گرفت و ماموران با هماهنگی مقام قضائی، وی را هنگام خروج وسایل سرقتی از مخفیگاهش همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان هنگام دستگیری سعی کردند از محل متواری شوند، افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته، هر 2 متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله جنت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته است که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه اقدام به این سرقت با همکاری همدستش کرده بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سارق از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، اظهار کرد : این سارق 26 ساله که با اقدام به موقع پلیس در سرقت از خانه خاله اش ناکام مانده بود، پنج شب قبل از وقوع جرم که به خانه خاله اش به عنوان مهمان رفته بود ، در همان زمان کلید خانه به مدت نیم ساعت ناپدید می شود که همین موضوع موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش می شود.

وی ابراز داشت: ارزش طلاهای به سرقت رفته از این منزل 80 میلیون تومان است که همه وسایل سرقتی به مالباخته بازگردانده شد.

بنابراین گزارش هر 2 متهم که به مواد مخدر از نوع گل اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟