راز پلید ناپدید شدن بوکسور تیم ملی ایران در اتریش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، گل محمدی گفت: "مبین کهرزاده" بوکسور ناپدید شده در اتریش از بستگان رئیس فدراسیون بوکس است.

تیم ملی بوکس کشورمان پس از عزیمت به مجارستان برای شرکت در مسابقات تدارکاتی دچار حواشی فراوانی شد از جمله کارشکنی سفارت مجارستان برای صادر کردن روادید برای تیم ملی بود. این کارشکنی باعث شد تیم ملی برای این مسابقات ابتدا به وین و پس از آن به مجارستان سفر کند. پس از رسیدن تیم ملی بوکس به وین "مبین کهرزاده" ملی پوش وزن ۸۱ کیلوگرم بدون اطلاع به سرپرست تیم ملی از تیم جدا شده و ناپدید شد.

در این راستا عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس بیان کرد: مبین کهرزاده ملی پوش بوکس وزن ۸۱ کیلوگرم از بستگان حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و حتی شنیده ام خواهرزاده او است. برادر ثوری در اروپا زندگی می کند و این اتفاق کاملا از پیش تعیین شده بوده است. سرپرست تیم، "ادهم کرد" نباید گذرنامه های بازیکنان را به آن ها می داد، بلکه باید در دست خود نگه می داشت تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

حراست وزارت ورزش و جوانان باید به این مسئله ورود کند تا این ماجرا فیصله پیدا کند. مطمئن باشید که ناپدید شدن مبین کهرزاده با تبانی و همدستی حسین ثوری رئیس فدراسیون، ادهم کرد سرپرست تیم ملی و کلانتری دبیر فدراسیون بوکس صورت گرفته است. چطور می شود که فدراسیون از بازیکن فراری خبر داشته باشد مگر اینکه با او در ارتباط باشد. نکته جالب این است که ثوری همیشه در سفر های اروپا همشهریان خود را اعزام می کند. فدراسیون بوکس باید درباره تمام این مسائل پاسخگو باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 457511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟