ورزشکار قوی هیکل آبادانی برای بدنسازی دزدی می کرد ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت‌های سریالی از چند مغازه یک پاساژ در خیابان امام آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر برای دستگیری عامل این دزدی‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ دوربین‌های مداربسته رفتند اما متوجه شدند که دوربین‌ها در ساعت تعطیلی پاساژها از کار افتاده‌اند و جالب اینکه دزدی‌ها در زمانیکه پاساژ تعطیل بوده رقم خورده است.

ماموران در این مرحله پی بردند که یک جوان قوی هیکل در مسئول نگهبانی از پاساژ بوده و در حالیکه حقوق 900 هزار تومانی دریافت می‌کند اما مدتی است اقدام به خرید پودر و قرص‌های بدنسازی  گرانقیمت کرده است.

ماموران که به جوان ورزشکار مشکوک بودند وی را تحت نظر قرار دادند و در ادامه تیمی از ماموران دوربین‌های اطراف پاساژ را مورد بررسی قرار دادند که تصویر پسر جوان با وسایل سرقتی به دست آمد. همین سرنخ کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه جوان بدنساز را دستگیر کنند.

پسر جوان ابتدا خود را بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته بیرون پاساژ قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

متهم در اعترافاتش گفت: با در دست داشتن یک شاه کلید و در ساعتی که هیچ کسی در پاساژ نبود ابتدا اقدام به خاموش کردن دوربین‌ها می‌کردم و سپس نقشه سرقت را به اجرا می‌گذاشتم.

بنا به این گزارش، دادیار حسنلو از شعبه اول دادیاری دادسری عمومی و انقلاب آبادان پس از تحقیقات تکمیلی متهم را روانه زندان کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 456706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟