به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ چنگیز ایدون در تشریح این خبر بیان داشت: پنجشنبه هفته گذشته طی مراجعه یکی از شهروندان که مدعی بود پرایدش در محله خزانه پارک بوده را سرقت کرده اند، گشت های انتظامی به طور محسوس و نامحسوس فعال می شوند.

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود صبح زود متوجه می شود ماشین اش به سرقت رفته است که با بررسی دوربین های مداربسته مشخص می شود پنج و نیم الی شش صبح خودروی پراید سفید رنگ شاکی به سرقت رفته است.

وی در ادامه افزود: چند ساعتی از فعال شدن گشت های پلیسی برای کشف این خودروی سرقتی نگذشته بود که یکی از خودروهای گشت، در شهرک بعثت به یک پراید سفید رنگ فاقد پلاک مظنون می شود که راننده و یک نفر همراه اش، پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار می کنند.

وی بیان داشت: پس از حدودا ده دقیقه تعقیب و گریز پلیسی بالاخره خودرو متوقف می شود و این بار سارقان به صورت پیاده اقدام به فرار می کنند که ماموران آنها را در کوچه ای گیر می اندازند و به دنبال متهمان می دوند.

وی در ادامه گفت: داخل کوچه هر دو سارق توسط دو تن از ماموران که یکی از آنها سرباز بوده است زمینگیر می شوند اما سارقان این بار شروع به درگیری فیزیکی با ماموران می کنند و دست سرباز را صدمه می کند که به درمانگاه منتقل می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو متهم پس از دستگیری به کلانتری دلالت داده شدند و در کلانتری شماره تنه موتور استعلام گرفته و مشخص شد همان خودروی سرقتی می باشد که پلیس به دنبال آن بوده است.

وی بیان داشت: در ادامه پلاک خودرو نیز زیر کفی ماشین کشف می شود و به گفته خود متهمان آنها برای ارتکاب به سرقت لوازم خودرو به چنین کاری دست زده بودند.

وی در انتها گفت: متهم ردیف اول که فردی 30 ساله می باشد در اعترافات خود مدعی شده است روز گذشته بعد از 11 سال حبس با وثیقه یک میلیارد تومانی که پدرش برای او گذاشته به مرخصی آمده بود که در مدت مرخصی خود تصمیم می گیرد با دوست 31 ساله اش اقدام به سرقت لوازم خودرو کند.

وی تاکید کرد: متهم گمان می کرد اگر با خودروی سرقتی اقدام به سرقت لوازم خودرو کند هیچگاه شناسایی نخواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 456390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟