این 2 مرد را می شناسید؟/ آنها به هرجا سفر می کردند  آنجا را به هم می ریختند! +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به سرقت 2 خودروی ساینا و پراید دستور داد تا تیمی از ماموران مبارزه با سرقت خودروی پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این دزدی‌ها وارد عمل شوند.

ماموران پلیس آگاهی آبادان در گام نخست به سراغ متهمان سابقه‌دار رفتند و با تحت نظر قرار دادن آنها پی‌بردند که 2 سارق حرفه‌ای برای سرقت از خرمشهر به آبادان سفر کرده‌اند و همین کافی بود تا متهمان تحت نظر قرار گیرند.

ماموران با اقدامات فنی و تحت نظر قرار دادن 2 سارق جوان مشخص شد آنها اقدام به سرقت 2 خودروی ساینا و تیبا در خرمشهر کرده‌اند که همین کافی بود تا ماموران در عملیات غافلگیرانه 2 سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

دزدان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشتند ادعا کردند خودروی تیبا و ساینا بخاطر سیستم امنیتی ضعیفی که دارند به راحتی قابل سرقت است.

دزد جوان به ماموران گفت: بعد از سرقت به سراغ خودروهای شبیه خودروهای سرقتی که اوراقی و مدل پایین تر بودند رفتیم و با تعویض لوازم خودروهای سرقتی با خودروی اوراقی اقدام به فروش آنها کردیم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 455760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟