به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "افشاری اقدم" گفت: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و واحد گشت این کلانتری را در جریان مورد مشکوک سرقت خودرو قرار داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروند مذکور در گزارش خود اعلام داشت که مردی را در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

وی ادامه داد: با اعلام این گزارش، بلافاصله تیم گشت انتظامی، به محل اعزام شد اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آنسوی بزرگراه امام علی(ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهرا از قبل منتظرش بود، شد.

کلانتر محله سلیمانیه، ادامه داد: با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از 15 دقیقه هر 2 متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در پایان گفت: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند.

گفتنی است، هر 2 متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای رسیدگی به جرایم دیگر این متهمان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟