عامل قتل تاجر پولدار در انتظار طناب دار +عکس

به گزارش رکنا، ضمن پذیرش هتک حرمت میت (مقتول)، دوباره از خانواده مقتول تقاضای عفو و بخشش کرد. به گزارش «خراسان جنوبی»، اواخر سال گذشته خبر مفقود شدن بازرگان معروف بیرجندی در شهر پیچید تا این که بیست و هفتم اسفند ماه به پلیس جنایی و قاضی کشیک مخابره شد که جسدی در پتو در حاشیه یکی از روستاهای بیرجند رها شده است. جسد ابتدا به عنوان مجهول الهویه تحویل پزشکی قانونی شد اما با تماس پلیس به خانواده ای که چند روز پیش خبر مفقود شدن سرپرست خانواده را اعلام کرده بودند و شناسایی جسد توسط پسر فرد مفقود شده و اقدام های کارآگاهان با همراهی بازپرس ویژه قتل برای رمزگشایی از جزئیات این حادثه آغاز شد. در این میان، رفت و آمدهای جوانی 29 ساله و مراودات گذشته او با مقتول زیر نظر و بررسی قرار گرفت و فرد مظنون دستگیر شد.

این گزارش حاکی است، متهم در اعتراف هایش، پرده از جنایت هولناک خود برداشت و گفت که برای سرمایه گذاری یک طرح توسط یک نهاد به مقتول معرفی شد اما او در جریان کار خلف وعده کرد که بین ما دلخوری پیش آمد. او افزود: نقشه قتل را با استفاده از قرص انجام و نزدیک مشهد دو قرص را به مقتول دادم که در آزادراه باغچه حالش به هم خورد و در صندلی عقب خودرو دراز کشید و من هم برای اطمینان بیشتر گلوی او را فشار دادم اما او هیچ عکس العملی از خودش نشان نداد.

آن جا بود که تصمیم گرفتم جسد را در حاشیه بیابان رها کنم اما به دلیل ازدحام جمعیت نشد و به سمت تهران و سپس شهر ری رفتم اما دوباره به بیرجند آمدم و جسد را در دو پتو و در حاشیه یکی از روستاهای بیرجند رها کردم.

به گزارش خبرنگار ما، در جلسه رسیدگی به پرونده متهم، همسر و فرزند او از دادگاه اشد مجازات را برای متهم خواستار شدند. متهم جوان نیز در دفاع از خود گفت که اتهام های قتل عمد مقتول، کلاهبرداری اینترنتی و جعل قرارداد با امضای مقتول را قبول دارد.

او هتک حرمت به میت را پذیرفت اما تقاضای عفو و بخشش را از خانواده اش داشت. پیگیری خبرنگار ما حاکی است، در مهلت قانونی قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک، متهم را به قصاص نفس، تحمل دو سال حبس برای جعل و سه سال حبس برای سرقت اینترنتی و استرداد مال مسروقه و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟