این 2 دزد پولدارهای اهواز را شکار می کردند+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت داخل خودرو در منطقه کیانپارس و کیان‌آباد اهواز تیمی از ماموران کلانتری 14 کیانپارس  اهواز برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات میدانی دوربین‌های مداربسته در محل‌های سرقت را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود تصویر 2 سارق حرفه‌ای که سوار بر خودروی سمند پای در محل دزدی‌ها گذاشته بودند به دست آمد.

بدین ترتیب تصویر متهمان در اختیار تیم‌های گشت پلیسی قرار گرفت تا اینکه روز پنج شنبه 4 بهمن ماه سال جاری 2 سارق جوان که سوار بر خودروی سمند برای سرقت پای در منطقه کیانپارس گذاشته بودند شناسایی شدند.

دزدان در این صحنه وقتی در برابر ماموران پلیس قرار گرفتند بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند که همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود که ماموران پس 10 دقیقه تعقیب سارقان موفق به دستگیری آنها شدند.

ماموران در بازرسی از خودروی متهمان وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند که دزدان با توجه به وسایل سرقتی و تصاویر دوربین مداربسته لب به سخن باز کردند.

دزدان در اعترافاتشان به سرقت لوازم داخل خودرو درمنطقه اعیان نشین کیانپارس و کیان آباد اعتراف کردند.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 454508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟