مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل تابستان سال ۹۲ به ماموران کلانتری ۱۴۰ تهرانسر خبر رسید یک زن ۳۵ ساله به نام سحر در خانه اش کشته شده است .مأموران وقتی به خانه مورد نظر رفتند با جنازه کبود زن جوان روبه‌رو شدند که شواهد نشان می‌داد خفه شده است .جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .

شواهد نشان می‌داد این زن پس از جدا شدن از همسرش به تنهایی در خانه اش زندگی می‌کرده و از مدتی قبل یک مرد افغان به خانه او رفت و آمد داشته است. به این ترتیب پلیس در نخستین گام از تحقیقات رد  مرد افغان به نام محمد را یافت و وی را بازداشت کرد. محمد در بازجویی ها پرده از جنایت برداشت و به قتل همسر صیغه ای اش اعتراف کرد. به این ترتیب هفته گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پدر مقتول درخواست قصاص را مطرح کرد اما فرزند قربانی دیه خواست.

وقتی محمد رو به روی قضات ایستاد گفت: مدتی پیش در خیابان با سحر آشنا شدم .او می گفت مدتی است  از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کند .سحر خودش پیشنهاد صیغه را مطرح کرد و از من خواست تا به او خرجی ماهیانه بدهم .من هم چون مجرد بودم  قبول کردم.چند  ماه بود که سحر را صیغه کرده بودم .آخرین بار  یکباره تصمیم گرفتم سر زده به خانه بروم اما مقابل در با یک مرد غریبه روبرو شدم .مرد غریبه به سرعت از خانه همسر صیغه ای  من خارج شد. شوکه شده بودم که به خانه رفتم واز سحر خواستم تا درباره حضور مرد غریبه در خانه ام توضیح دهد اما  او جواب قانع‌کننده‌ای به من نداد. به همین خاطر عصبانی شدم و  دعوا میان ما بالا گرفت . من در اوج خشم همسرم را خفه کردم و فرار کردم .

وی ادامه داد: هر کسی جای من بود همین کار را می کرد. چون همسرم صیغه من بود و حق نداشت با مرد غریبه ای رفت و آمد داشته باشد. با پایان دفاعیات این مرد هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

کدخبر: 452853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟