این 2 زن بی معرفت با یک مرد خانه دوستشان را خالی کردند +عکس

سرگرد "محمد آقااحمدی"، رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد گفت: با شکایت یکی از شهروندان محله نیلوفر در خصوص سرقت به عنف از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در بررسی های انجام شده اعلام داشت که سه تن از دوستانش که 2 دختر و یک پسر بودند پس از ورود به خانه‌اش او را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن تعدادی لوازم خانه از جمله یک دستگاه ال سی دی، 2 دستگاه مانیتور، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک سری مدارک شناسایی، یکسری کارت‌های هدیه بانکی، 2 عدد لپ تاپ، یک  کیس کامپیوتر و یک دوربین عکاسی را به سرقت برده اند و پس از تماس تلفنی در قبال بازپس دادن آنها وجه نقد درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات و بررسی از سوی ماموران آغاز شد و با توجه به سرنخ های به دست آمده مخفیگاه متهمان و مشخصات آنها به دست آمد و طی اقدامات انجام شده مالباخته با 2 تن از سارقان قرار گذاشتند تا در محلی با تحویل پول نقد اموال مسروقه را بازپس بگیرد که با حضور به موقع ماموران در محل این 2 سارق که مهشید و رویا، نام داشتند، دستگیر شدند.

کلانتر محله عباس آباد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند که با راهنمایی های آنها مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی او نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرگرد آقا احمدی، خاطر نشان کرد: متهم سوم که صدرا نام داشت نیز در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی های انجام شده اموال مسروقه به مالباخته بازپس داده شد و هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟