به گزارش رکنا، در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که روز یکشنبه در اختیار ایرنای مرکز تبریز قرار گرفت، آمده است: طی روزهای گذشته یکی از کانال های معاند و مخالف نظام اقدام به انتشار مجدد کلیپی از صحنه رقص عده ای دانشجو کرده و آن را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نسبت داده است.

در ادامه این اطلاعیه برای تنویر افکار عمومی اضافه شده است:

1- فیلم مورد اشاره مربوط به رقص دانشجویان دانشگاه «کمنیتس» کشور آلمان بوده و در قالب برنامه ای تحت عنوان «شب ایرانی» اجرا شده که سه سال پیش در تاریخ 2015/05/29 توسط یک کاربر در یوتیوپ آپلود شده است.

2- با بررسی موضوع مشخص شد طی هفته های گذشته فیلم مذکور توسط ادمین هایی با گرایش های کمونیستی و ضد انقلاب در خارج از کشور در شبکه های اجتماعی (نظیر تلگرام و ...) منتشر و به قصد تشویش اذهان، آن را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نسبت داده اند.

3- دانشگاه آزاد اسلامی این حرکت مذبوحانه و دشمنانه را که به قصد توهین به دانشجویان و ساحت این دانشگاه انجام شده است، محکوم و اعلام می کند که این موضوع را به طور جد از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری و تا حصول نتیجه و برخورد با عاملان خارجی و داخلی آن به تلاش خود ادامه می دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟