به گزارش رکنا، حجت الاسلام محمدعرفانی افزود: عوامل این شبکه توزیع مواد مخدر Drugs با تیزبینی همکاران انتظامی و رصد شبانه روزی، در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: به دلیل دارا بودن شرایط اختصاصی و عمومی جرم Crime و آنچه قانونگذار در قانون Law مربوط به آن (مواد مخدر، تهیه و توزیع سازمان یافته آن) متصور شده بود، اعضای این باند به اعدام execution محکوم شدند و رای جهت ابرام به دیوان ارسال شد.

این قاضی Judge دادگستری در ادامه به تشریح نحوه رسیدگی به این پرونده پرداخت و بیان کرد: اعضای این باند پنج نفری به صورت سازمان یافته از شهرهای جنوب استان نسبت به ورود مواد مخدر اقدام می کردند و به صورت خرده فروشی به توزیع آن در سطح شهر می پرداختند.

وی افزود: 2 نفر از متهمان این پرونده در دوران مرخصی از زندان Prison این عمل مجرمانه را با مشارکت سایر اعضای شبکه مرتکب می شده اند.

عرفانی با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد و مصرف مواد مخدر، یادآور شد: خانواده ها بیش از پیش در مورد آشنایی با خطرهای احتمالی مصرف مواد مخدر و نیز یافتن راهکارهای روان شناختی مناسب جهت ارتباط برقرار کردن با فرزندانشان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف Crash ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟