به گزارش رکنا، زن 45 ساله در حالی که بیان می کرد برای جلوگیری از متلاشی شدن زندگی ام دست به هر کاری زدم اما فایده ای نداشت به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گفت: 20 ساله بودم که به خواستگاری جمال پاسخ مثبت دادم و پای سفره عقد نشستم.

در طول دو سال دوران نامزدی هیچ وقت متوجه اختلافات اخلاقی و رفتاری خودم با جمال نشدم چرا که هر چه می خواستم برایم فراهم می کرد اما با آغاز زندگی مشترک متوجه تفاوت های عمیق اجتماعی و اخلاقی با او شدم چرا که همواره نسبت به همسرم بی تفاوت بودم و هیچ گاه در پی حل مشکلات زندگی ام برنیامدم. اختلافات فاحش ما با یکدیگر هر روز بیشتر می شد و نمی توانستیم بر سر یک موضوع به تفاهم برسیم با وجود این فقط به خاطر فرزندانمان یکدیگر را تحمل می کردیم. جمال فقط نیازهای مالی مرا تامین می کرد و من هم سرگرم علایقی مانند مد، خرید، آرایشگاه و عمل های زیبایی بودم. در واقع به همین کارها راضی بودم و هیچ وقت به خواسته های جمال اهمیتی نمی دادم. 25 سال از زندگی مشترک ما به همین ترتیب سپری شد و من دو فرزند 22 و 15 ساله داشتم که روزی مادرم با چشمانی اشکبار از ارتباط یکی از برادرانم با زن مطلقه ای سخن گفت که به همراه دختر 10 ساله اش در همسایگی مادرم زندگی می کردند.

آن روز مادرم در حالی که بسیار نگران و خشمگین بود با من تماس گرفت تا برای حل این مشکل چاره ای بیندیشم من هم موضوع را با جمال در میان گذاشتم و از او خواستم تا برای قطع ارتباط برادرم با آن زن به ما کمک کند این گونه بود که به پیشنهاد جمال به همراه مادر و برادرم به منزل آن زن رفتیم که بعد از چند ساعت گفت وگو به ظاهر این مشکل حل شد ولی هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که متوجه تماس های مشکوک و ارتباط همسرم با یک زن غریبه شدم این موضوع آن قدر رنجم داد تا این که روزی همسرم را تعقیب کردم اما از آن چه می دیدم در شوک فرو رفتم همسرم به منزل همان زن مطلقه ای رفت که برادرم با او در ارتباط بود اگرچه من و جمال از 25 سال گذشته همواره با یکدیگر اختلاف داشتیم ولی نمی توانستم وجود زن دیگری را در زندگی ام تحمل کنم. آن روز وقتی همه ماجرا را برای همسرم بازگو کردم او این رابطه را انکار کرد اما بعد از گذشت مدتی، همان زن پیام ها و تصاویری برایم ارسال کرد که همسرم نتوانست هیچ کدام از آن عکس ها را انکار کند که نشانی آشکار از روابط پنهانی اش با آن زن غریبه بود. به ناچار همسرم از من عذرخواهی کرد و قول داد این رابطه را قطع می کند ولی او فقط قول می داد چرا که قدرت دل کندن از آن زن را نداشت. منزل ما دیگر به صحنه جنگ و کتک کاری تبدیل شده بود تا این که پسر 15 ساله ام برای فرار از این درگیری ها در یک اقدام ناگهانی دست به خودکشی زد که خوشبختانه زود متوجه شدیم و او از این حادثه تلخ نجات یافت. در حالی که از دیدن ناراحتی های روحی فرزندم زجر می کشیدم به دیدار همسرم رفتم و از او خواستم آن زن را فراموش کند و به زندگی خودش بازگردد ولی باز هم وعده هایش تو خالی بود به همین دلیل با عصبانیت نزد آن زن رفتم و با تهدید و توهین به او گفتم دست از زندگی من بکشد ولی او گفت: «تو همسرت را مانند زباله ای روی زمین انداختی و من آن را برداشتم باید قبل از این ها به شوهرت توجه می کردی حالا دیگر خیلی دیر شده و ...»

فیلم گفتگو با عامل یک جنایت / همسرم خیانت کرده بود!

کدخبر: 449219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟