نوعروس 16 ساله بخاطر پسر غریبه تازه داماد را کشت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دی‌ماه سال ۹۴ به دنبال ناپدید شدن یک تازه داماد به نام حمید در دستور کار پلیس Police قرار گرفت پدر حمید که پلیس آگاهی رفته بود گفت :پسرم چند ماه است که ازدواج کرده .عروسم ادعا می‌کند او دو روز پیش از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است.

به دنبال این شکایت تلاش برای به دست آمدن سرنخی از تازه داماد ۲۴ ساله آغاز شد. در حالی که تحقیقات پلیسی نشان از اختلاف های شدید بین این تازه داماد و همسرش داشت پلیس به بررسی تماسهای همسر ۱۶ ساله حمید به نام سحرد پرداخت و به رابطه پنهانی او با یک پسر ۲۲ ساله به نام حامد پی برد. به این ترتیب سحر تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل Murder همسرش با همدستی پسر مورد علاقه اش اعتراف کرد .

با اظهارات تازه عروس نوجوان حامد بازداشت شد و قتل را گردن گرفت .وی گفت : قبل از اینکه سحر ازدواج کندما به هم علاقمند بودم اما او به درخواست خانواده اش با حمید ازدواج کرد. بعد از ازدواج او ما گاهی اوقات با هم در ارتباط بودیم. او همیشه از بدرفتاری های شوهرش گلایه می کرد به همین خاطر از من خواست تا شوهرش را بکشم .من طبق برنامه ریزی سحر به خانه او رفتم و با همدستی او شوهرش را کشتم.

سحر نیز گفت: حامد با چکش به سر همسرم زد. من هم بالشتی را روی دهان همسرم نگه داشته بودم تا صدای کمک خواهی او را کسی نشنود. بعد از این که حمید جان سپرد جنازه اش را داخل پلاستیک پیچیدیم و با ماشین حامدبه بیابان های جهان آباد بردیم و رها کردیم .من هم بالشتی را که خونی شده بود شستم و به دروغ به پدر شوهرم گفتم شوهرم ناپدید شده است.

با اظهارات تکان دهنده تازه عروس جنازه نیز در بیابان های جهان آباد کشف شد.

به این ترتیب و به دنبال بازسازی صحنه جرم Crime برای حامد به اتهام قتل و برای سحر به اتهام معاونت در جنایت Crime کیفرخواست صادر و پرونده آنها به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. آنها دیروز به ریاستقاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه اولیای دو برای متهمان اشد مجازات خواستند.

سپس حامد در جایگاه ویزه ایستاد و قتل را گردن گرفت. وی گفت: من تحت تاثیر حرف های سحر و به خاطر علاقه ای که به او داشتم شوهرش را کشتم. وقتی به خانه انها رفتم سحر چکشی را به دستم داد و از من خواست تا کار را تمام کنم.

سحر اما معاونت در قتل را انکار کرد و گفت:شوهرم مرد بدخلقی بود. هر بار می خواستم با او صحبت کنم داد و فریاد می کرد و مرا کتک میزد. به پدر و مادرم گفته بودم قصد جدایی دارم اما مادرم حاضر به طلاق نبود و تهدیدم کرده بود اگر از شوهرم جدا شودم خودکشی Suicide می کند. به همین خاطر مجبور بودم بد اخلاقی ها شوهرم را تحمل کنم.

وی ادامه داد: من حامد را از قبل از ازدواج می شناختم و به او علاقمند بودم. ما گاهی اوقات با هم تلفنی در تماس بودیم. او آن روز به من پیامک داد و از من خواست تا برای برگزاری مراسم ختم پدرش به او پول قرض بدهم. او به تازگی تصادف Crash کرده بود و پولی در بساط نداشت.به همین خاطر دلم برایش سوخت و به او گفتم به خانه ما بیاید تا پول را به او بدهم. اما وقتی به خانه مان آمد یک باره به سراغ شوهرم رفت و او را با چکش کشت. من هنوز از به خاطر اوردن صحنه کشته شدن همسرم شوکه هستم.باور کنید من در قتل شوهرم دستی نداشتم .

در پایان جلسه هیئت قضایی واردشور شد و حامد به قصاص و سحر را به 5سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کرد. هر دوی آنها نیز به خاطر رابطه پنهانی به شلاق Whip محکوم شدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟