به گزارش رکنا، سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی شکایت دختری جوان مبنی بر کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون ریالی از وی توسط فردی مامورنما موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۲۰ شهر زاهدان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد که وی در فرایند رسیدگی به پرونده قضائی اش با مردی جوان آشنا شده و این فرد با معرفی خود به عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی با چرب زبانی مدعی بود که با توجه به نفوذش در دستگاه‌های دولتی می‌تواند روند رسیدگی به پرونده اش را سرعت ببخشد و در این رابطه طی چندین مرحله ۲۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری ۲۰ زاهدان پس از بررسی اظهارات شاکی پرونده با یک سری تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم که جوانی ۲۲ ساله است در بازجوئی‌های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته به سوء استفاده از عدم آگاهی مالباخته و اغفال او برای کلاهبرداری اعتراف و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

سرهنگ عارف نژاد با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست در هنگام انجام مراحل اداری به وعده‌های دروغین افراد که با ظاهری موجه و با چرب زبانی و اعلام نفوذ در دستگاه‌های دولتی قصد کلاهبرداری دارند توجهی نکرده و با مشاهده این افراد موضوع را سریعاً به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟