این پدر مست کودک 4 ساله اش را به کشتن داد + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک پدر بی احتیاط در کلرادو به جرم Crime سرعت غیر مجاز، نوشیدن مشروبات الکلی حین رانندگی و قتل Murder یک کودک دستگیر و زندانی Prisoner شد.

متهم کریستوفر اسمال 31 ساله زمانی که متوجه شد پلیس Police راهنمایی و رانندگی او را به جرم سرعت غیر مجازش تهدید می کند و هشدار می دهد با سرعت زیاد پا به فرار Escape گذاشت که در این اتفاق به دلیل عدم کنترل سرعت دچار تصادفی مرگبار و قتل پسر 4 ساله اش شد.

پلیس پس از نجات راننده خطار کار و پسرش و انتقال به بیمارستان متوجه شد قربانی کوچیک به دلیل ضربه مغزی و سکته قلبی به دلیل ترس از تصادف Crash جانش را از دست داده است و در آزمایشات پزشکی که از متهم گرفته شد مشخص شد در بدن مقدار زیادی الکل که بیش از حد مجاز بدن است وجود دارد و همچنین مقدار زیادی تتراهیدروکانابینول در خونش دیده شده که نشان می دهد سرعت زیاد و عدم تعادل متهم به دلیل مصرف این مواد و الکل بوده است.

همسر متهم که پسرش را به دلیل بی احیتاطی همسرش از دست داده بود با شکایت به ماموران پلیس از آن ها خواستار مجازات شد.

افسرپرونده پس از درخواست شکایت مادر قربانی و گزارش پزشکی متهم او را پس از درمان به دادگاه منتقل کرد و قاضی Judge دادگاه و هیئن منصفه پدر خطاکار را به جرم قتل پسرش به 18 سال زندان Prison محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟