انتشار اولین تصاویر از 2 پلیس که در بامداد امروز کرمان شهید شدند !

به گزارش رکنا، محمد امین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر 2 نفر از ماموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل گردیدند و 2 نفر دیگر مجروح شده اند.

نخعی در تشریح جزئیات این خبر گفت : مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه هستند به بیمارستان سیدالشهداء کرمان منتقل شده اند و وضعیت عمومی آنها خوب اعلام شده است.

این مقام قضایی افزود: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت زنی در این محور می نمایند.

وی گفت : طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون می شود و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می نمایند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه Incident متواری شده اند،افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر گردیده است.

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت :اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

درگیری ماموران با اشرار در چابهار / فیلم آرشیوی

کدخبر: 447862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟