مرد موردعلاقه این زن قتل Murder را به گردن او می اندازد و عروس خانم هم انکار می کند.

قتل پیرزن

رسیدگی به پرونده از سال 92 با ناپدید شدن زن سالخورده به نام پروین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بعد از اعلام این خبر تحقیقات برای یافتن زن سالخورده آغاز شد تا اینکه مأموران دریافتند آن زن بعد از تماس عروسش از قزوین به تهران آمده است.

خیانت عروس

به این ترتیب عروس وی به نام مریم مورد تحقیق قرار گرفت او ابتدا مدعی شد از مادرشوهرش اطلاعی ندارد تا اینکه در مراحل بازجویی به قتل وی با همدستی مرد جوانی به نام سیروس اعتراف کرد و گفت: «مدتی بود با مرد متأهلی به نام سیروس رابطه داشتم. مادرشوهرم او را میشناخت. سعی کردم موضوع مخفی بماند تا اینکه به خاطر تماسهایی که با سیروس داشتم مادرشوهرم به رابطه ما پی برد.» متهم در ادامه گفت: «سیروس 3 میلیون تومان از مادرشوهرم قرض گرفته بود اما بدهیاش را پس نمیداد. او وقتی متوجه شد مادرشوهرم فهمیده است که با هم رابطه داریم پیشنهاد قتل او را داد. از طرفی من هم نگران بودم مبادا او ماجرا را به شوهرم بگوید این شد که پیشنهاد سیروس را قبول کردم.

عروس خائن در خصوص قتل گفت: «برای انجام نقشه، با مادرشوهرم تماس گرفتم و او را به بهانه‌ای به تهران کشاندم. با سیروس به ترمینال رفتیم و او را سوار ماشین کردیم. در راه او سئوال میکرد اما جوابش را نمیدادم. وقتی به محله اشرفی اصفهانی رسیدیم به داخل یک چهاردیواری که محل خلوتی بود رفتیم و او را خفه کردیم سپس جسدش را درون چاه انداختیم و فرار کردیم.»

دستگیری مرد خبیث

بعد از اظهارات زن جوان سیروس بازداشت شد اما جرمش را انکار کرد و گفت: « آنقدر مریم را دوست داشتم که اگر هر کاری میگفت انجام میدادم. در قتل نقشی نداشتم و این مریم بود که نقشه قتل را کشید. سپس خودم مریم او را کشت و با هم جسد را داخل چاه انداختیم.»

در دادگاه

به این ترتیب پرونده بعد از بازسازی صحنه جرم، دو متهم بنا به مدارک موجود به اتهام مباشرت در قتل روانه زندان Prison شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده دو متهم جرمشان را انکار کردند و سعی داشتم قتل را گردن هم بیندازند. در پایان هئیت قضایی بعد از آخرین دفاع دو متهم آنها را به قصاص محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد اما از سوی قضات یکی از شعبات آن نقض و به شعبه همعرض ارجاع داده شد.

متهمان برای دومین بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند و این بار نیز به قصاص محکوم شدند اما با اعتراض وکلیل متهمان این رأی بار دیگر نقض و به همان شعبه ارجاع داده شد.

صبح دیروز دو متهم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند. ابتدای جلسه اولیای دم بار دیگر درخواست قصاص کردند سپس مرد جوان با انکار جرمش در جایگاه حاضر شد و گفت: «در قتل نقشی نداشتم و این مریم بود که با روسری مادرشوهرش را خفه کرد. وقتی بالای سرش رسیدم میخواستم با سنگ به سرش بزنم که متوجه شدم از نفس افتاده است. من فقط کمک کردم و جسد را در چاه انداختم.» در ادامه زن جوان نیز با انکار جرمش گفت: «سیروس دروغ میگوید. او مادرشوهرم را به مکان خلوتی برد و وقتی بالای سرش رفتم متوجه شدم مرده است.»

بنابه این گزارش؛در پایان هئیت قضایی وارد شور شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟