مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست + تصاویر

ماجرای این شلیک مرگبار صبح بیست و ششم اسفند سال گذشته زمانی رقم خورد که مرد موتورسواری، پشت یک دستگاه خودروی پارک شده در خیابان «مهدی» کمین کرد و چشم به در منزلی دوخت که متعلق به یک زوج کارمند بانک بود. او گاهی از پشت خودرو سرک می کشید و به در منزل مذکور در خیابان مهدی 2 نگاهی می انداخت. انتظار این مرد زیاد طولانی نشد و زوج کارمند سوار بر خودرو از پارکینگ بیرون آمدند. مرد راننده دنده عقب به سمت خیابان اصلی حرکت کرد که ناگهان مهاجم موتورسوار، لوله سلاح را روی شیشه سمت سرنشین خودرو گذاشت و صدای وحشتناک دو بار شلیک گلوله، اهالی محل را از خانه های شان بیرون کشید. گلوله های سلاح شکاری که از فاصله نزدیک شلیک شده بود به زیر بغل و پهلوی زن 40 ساله اصابت کرد و او روی صندلی خودرو افتاد. مرد راننده که گلوله ای به او برخورد نکرده بود، بلافاصله از خودرو بیرون آمد و از شهروندان کمک خواست.

مهاجم مسلح نیز در پی شلیک مرگبار ، موتورسیکلت و اسلحه شکاری را در محل وقوع حادثه Incident رها کرد و گریخت. دقایقی بعد، زن جوان که «ن – ر» نام داشت به بیمارستان فارابی مشهد انتقال یافت تا شاید از مرگ نجات یابد. اما تلاش پزشکان برای نجات زن 40 ساله به نتیجه نرسید و او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت گلوله ها جان باخت. با مرگ این زن جوان، پرونده جنایی دیگری روی میز بازپرس ویژه قتل Murder عمد گشوده شد و قاضی Judge «علی اکبر احمدی نژاد» با ورود به مرکز درمانی، تحقیقات قضایی خود را برای شناسایی مهاجم مسلح آغاز کرد. کارآگاهان اداره جنایی که قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد را همراهی می کردند با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی به ردیابی مهاجم مسلح پرداختند. دقایقی بعد دامنه بررسی های پلیسی و قضایی به محل وقوع جنایت Crime کشید. همسر مقتول به مقام قضایی گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم دنده عقب حرکت کردم، مهاجم مسلح به طور ناگهانی از شیشه جلوی سمت سرنشین شلیک کرد که گلوله ها به همسرم خورد! ادامه تحقیقات با استعلام شماره پلاک موتورسیکلت نیز بیانگر آن بود که مهاجم از موتورسیکلت سرقتی در ارتکاب جرم Crime استفاده کرده است به همین دلیل موتورسیکلت و اسلحه شکاری که در محل رها شده بود، برای اثربرداری و بررسی های پلیسی به اداره جنایی آگاهی منتقل شد. تحقیقات بیشتر نشان داد که مهاجم مسلح ابتدا به صورت پیاده از محل گریخته و سپس سوار یک دستگاه خودرو شده است.تحقیقات بیانگر آن است که زوج مذکور کارمند بانک بودند که هدف شلیک مرگبار موتورسوار میان سال قرار گرفتند و بدین ترتیب تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی برای ردیابی و شناسایی مهاجم مسلح با توجه به آثار باقی مانده در صحنه جرم آغاز شد.

انکار جنایت مسلحانه در بازسازی صحنه قتل

 در پی صدور دستورات ویژه قضایی، تلاش کارآگاهان اداره جنایی برای دستگیری متهم فراری در حالی ادامه یافت که مدتی بعد متهم این پرونده با ردیابی های اطلاعاتی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون Law به دام افتاد و با دستگیری این فرد، مشخص شد که وی نسبت نزدیکی با مقتول دارد و اختلافاتی مانند موضوع حجاب با وی داشت.

این در حالی بود که لباس های کشف شده از متهم مذکور با آن چه در صحنه وقوع جنایت پوشیده بود مطابقت داشت اما در عین حال، این مرد ۵۰ ساله نقش خود در ارتکاب جنایت مسلحانه را انکار کرد و گفت: تصویری که در دوربین مداربسته به ثبت رسیده، تصویر او نیست! وی ادعا کرد هنگام وقوع قتل، در کشور عراق بوده است! او این اظهارات را دربازسازی صحنه قتل که مرداد گذشته صورت گرفت همچنان تکرار کرد.با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل، متهم با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد، روانه زندان Prison شد تا این پرونده دیگر مراحل خود را طی کند.

اعتراف بعد از 9 ماه انکار

 این متهم 50 ساله که تاکنون نقش خود در ارتکاب این جنایت هولناک را انکار می کرد، در نهایت روز گذشته وقتی دوباره در برابر سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت دیگر نتوانست پاسخی به تناقض گویی هایش بدهد. این مرد مقابل اسناد و مدارک انکارناپذیر زیادی قرار گرفته بود که در طول این مدت توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در پرونده جنایی‌اش نقش بسته بود، از این رو چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به ناچار ارتکاب قتل را پذیرفت.

او که در حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد، افکار وحشتناک خود را به ماجرای این جنایت مسلحانه گره زده بود باز هم درباره انگیزه اش از ارتکاب این قتل، موضوعاتی مانند رعایت نکردن کامل حجاب از سوی مقتول را پیش کشید تا توجیهی برای ارتکاب قتل مطرح کند! با وجود این، متهم این پرونده جنایی درباره ماجرای فرار Escape به کشور عراق گفت: وقتی همسر برادرم را با شلیک گلوله به قتل رساندم نتوانستم برای فرار از موتورسیکلتم استفاده کنم به همین دلیل موتورسیکلت و اسلحه را در محل رها کردم و با پای پیاده گریختم!

اما در همین حال من برنامه ریزی خاصی برای ارتکاب قتل نداشتم و نمی خواستم او را بکشم! وقتی سخنان متهم به این جا رسید قاضی احمدی نژاد پرسید شما که مدعی بودید هنگام ارتکاب قتل در کشور عراق بودید و اسنادی را نیز در این باره ارائه دادید!؟ که وی گفت: بله! آن زمان نقشه را این گونه طرح کرده بودم اما حقیقت ماجرا این است که من وقتی تصمیم به این کار گرفتم در عراق بودم. به همین دلیل به طور غیرقانونی و از مرز زمینی وارد کشور شدم و به مشهد آمدم آن روز صبح نیز بعد از آن که به سوی همسر برادرم شلیک کردم باز هم به طور غیرقانونی از مرز زمینی به کشور عراق گریختم تا تاریخ ارتکاب قتل زمانی باشد که من به طور قانونی از کشور خارج شده بودم!

چند روز بعد هم دوباره به طور قانونی به ایران آمدم و این گونه همه مدارک نشان می داد که من هنگام جنایت در کشور عراق بوده ام.

بنابراین گزارش، در این لحظه قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از متهم پرسید: شما که گفتید من برنامه ریزی برای قتل نداشتم، آیا این همه نقشه ای که قبل از وقوع جنایت طرح کرده اید، برنامه ریزی نیست؟ متهم که پاسخی نداشت فقط سکوت کرد اما ادامه داد: من نمی توانستم رفتارهای همسر برادرم را تحمل کنم به همین دلیل هم به سوی او شلیک کردم! در پی اعترافات متهم در حضور مقام قضایی، قرار است وی به زودی دوباره صحنه ارتکاب جنایت و جزئیات آن را با حضور کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سیدخلیل سجادپور

jpgfile_19993_638020_636811167528057938

فیلم آرشیوی از قتل دختر 21 ساله

کدخبر: 446744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟