به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 13:30 دقیقه ماموران گشت کلانتری 160 خزانه در خیابان دستواره و در نزدیکی شهرک کاپولا بودند که 2 مرد با سرعت به سمت ماموران حرکت کردند و از پیدا شدن یک گونی مرموز داخل جوی آب خبر دادند.

ماموران وقتی مقابل شهرک کاپولا منطقه علی‌آباد حاضر شدند و یک گونی بزرگ که داخل جوی آب بود روبرو شدند.

تیم پلیسی وقتی اقدام به باز کردن در گونی مرموز کردند در برابر جسد یک زن قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل Murder از دادسرای جنایی و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

جسد یک زن

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در گام نخست جسد زن جوان که دست و پا و دهانش بسته شده را مورد بررسی قرار دادند و در این مرحله مشخص شد این زن با ضربه جسم سخت و سنگین به سرش کشته شده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان پی‌بردند که 48 ساعت از مرگ این زن ناشناس می‌گذرد و عامل جنایت Crime پس از قتل، جسد زن جوان را در جوی آب روبروی شهرک کاپولا رها کرده است.

تجسس های فنی نشان از آن داشت که مقتول، زنی 37 ساله است و با توجه به بسته شدن دست و پا زن جوان ماموران در برابر سرنخ‌هایی قرار گرفتند و تحقیقات خود را به صورت ویژه برای دستگیری عامل جنایت آغاز کرده‌اند.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با تحقیقات فنی برای دستگیری عامل جنایت، تجسس های فنی را برای شناسایی هویت جسد زن ناشناس آغاز کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم آرشیوی از قتل عام هولناک کودکان مسلمان

کدخبر: 446518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟