سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت:در پی شکایت یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری Fraud از وی با پیش فروش آپارتمان، بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس Police امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مال باخته مشخص شد فردی سودجو، یک واحد آپارتمان Apartment را در شهر نیشابور به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به وی پیش فروش لیکن ضمن عدم تعهد اقدام به فروش به فرد دیگری کرده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای طرفین شده است.

سردار تقوی تصریح کرد: ماموران حین رسیدگی به پرونده متوجه شکایت‌های دیگری از سوی ۳ شهروند دیگر در این زمینه شدند که به دلیل حساسیت موضوع، ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی نیشابور با اشراف اطلاعاتی متهم ۴۵ ساله را که سابقه کلاهبرداری نیز دارد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد شاکیان و ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی از شهروندان خواست؛ در انجام معاملات وسوسه انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و... ضمن استعلام از مبادی ذیربط با کارشناسان با تجربه مشورت کنند چرا که اعتماد نابجا و طمع سرآغاز بسیاری از جرایم است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟