به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان Apartment از آنان کلاهبرداری Fraud کرده است دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پی گیری سریع پرونده برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه وارد عمل شده و در گام اول، تحقیقات خود از شاکیان پرونده آغاز کردند.

وی گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد متهم پرونده از هر طعمه خود مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت فروش آپارتمان دریافت کرده و پس از آن فراری شده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و پلیس در ابتدا همسر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این خانم جوان را تحت نظر قرار داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار گسترده پلیسی محل اختفاء متهم اصلی پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه، این فرد دستگیر کردند.

سردار تقوی با اشاره به این مطلب که متهم پرونده در بازجویی های اولیه صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرده، گفت: تاکنون 24 شهروند برای پی گیری شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و با برآوردهای به عمل آمده این فرد 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟