به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،ساعت پنج عصر پنجشنبه 22 آذرماه سال جاری ماموران کلانتری 159 از طریق بیسیم در جریان درگیری خونین چهار مرد در خیابان حیب قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل درگیری پی بردند، چهار مرد که در زمینه‌ ی خرید و فروش گوسفند فعالیت داشتند یک دورهمی شبانه برپا کردند که در این مهمانی مستانه یکی از آنها که مردی 38 ساله بود هدف ضربه‌ی چاقو قرار گرفت.

تیم پلیسی در محل ابتدا مرد زخمی که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقوی سلاخی قرار گرفته بود را به درمانگاه امام علی منتقل کردند و تجسس های پلیسی برای کشف علت این درگیری خونین آغاز شد.

یکی از شاهدان حادثه به ماموران گفت: با دوستانم دور هم جمع شده بودیم و پس از خوردن مشروبات الکلی بین فرید و کارگرش که مرد افغان هست بر سر اختلاف حساب مالی درگیری رخ داد و مرد افغان با چاقوی سلاخی که ابزار کارش است یک ضربه چاقو به سینه فرید زد.

وی افزود: مرد افغان قصد فرار داشت که به کمک دوستم مانع فرارش شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

مرد افغان که جوان 26 ساله‌ای است در اعترافاتش گفت: من به همراه صاحب کارم و 2 تن از دوستانش که در کار دامداری فعالیت دارند و با ما همکار هستند شروع به خوردن مشروبات الکلی کردیم، بعد از آن صاحب کارم به خاطر اختلاف حساب مالی که پیش آمده بود با من درگیر شد و من با چاقوی سلاخی یک ضربه به او زدم.

قتل خونین

عقربه ها ساعت 30 دقیقه ی بامداد روز جمعه 23 آذرماه امسال را نشان می‌داد که مسئولان درمانگاه امام علی(ع) در تماس با ماموران پلیس از مرگ فرید 38 ساله خبر دادند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه‌ی قتل برای تحقیقات پلیسی وراد عمل شوند.

بنابر این گزارش، جسد مرد جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عامل این جنایت نیز در اختیار ماموران دایره‌ی جنایی پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 444660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟