حجم ویدیو: 8.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

سارق خودرویی که در عملی وحشتناک اقدام به زیرگرفتن مأموران پلیس Police در خیابانی در انگلیس کرده بود، به زندان Prison محکوم شد. پس از اعلام یک مورد سرقت Stealing خودرو، " نینا فوران " به همراه همکارانش از پلیس کلان شهر منچستر به صحنه سرقت مراجعه کردند و پس از جستجو این راننده و خودرو را در یک خیابان دیگر شناسایی کردند.

بلافاصله این مامور پلیس زن از سارق خواست تا از خودرو پیاده شده و خود را تسلیم پلیس نماید اما ناگهان " رهام بالوچ" 32 ساله اقدام به حرکت به عقب با خودرو کرد و در اثر باز بودن درب خودرو و برخورد با فوران، پس از برخورد با یک خودرو پارک شده در کنار خیابان به زمین افتاد. این خودرو همچنین با شدت زیادی به یک عابر پیاده برخورد کرد و او را به عقب پرتاب کرد. این سارق جوان سپس با سرعت به جلو حرکت کرد و فوران برای مرتبه دوم با برخورد به درب خودرو روی زمین پرتاب شد.

در ادامه فوران با خودرو به چند خودروی پارک شده دیگر برخورد کرده و موفق به فرار Escape می شود. پلیس با تعقیب این سارق سرانجام موفق شد تا او را در یک خیابان دیگر دستگیر کند. در این حادثه Incident فوران دچار جراحت در ناحیه دست و همچنین کبودی در چند نقطه بدن شد. عابر پیاده نیز به دلیل جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

روز دوشنبه بالوچ در دادگاهی در شهر منچستر حاضر شد و به دلیل استفاده بی اجازه از یک خودرو، اهانت به پلیس و رانندگی بدون داشتن صلاحیت به یکسال زندان محکوم شد. " شکیب قادر" 27 ساله، مسافری که در خودرو و در کنار رهام حضور داشت نیز به دلیل استفاده بدون اجازه از خودرو به یکسال زندان محکوم شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟