به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: روز گذشته پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی ماموران انتظامی شهرستان "سراوان" به اطلاعاتی مبنی بر تردد کاروان مسلحانه حمل مواد مخدر در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان دست یافت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که با ۳ دستگاه خودرو تویوتا در یکی از محور‌های کوهستانی در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور بودند، تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن ۲ خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه ۲ تن و ۷۵۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، یک قبضه سلاح آرپی جی با سه گلوله، یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۴۳ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: پس از گذشت چند ساعت از عملیات اول خودرو دیگر اعضای این باند که به حوزه استحفاظی شهرستان سراوان متواری شده بود توسط تیم‌های عملیات ویژه این شهرستان ردزنی شد.

وی ادامه داد: اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق Contraband که در حلقه محاصره تیم‌های عملیات ویژه پلیس سراوان گرفتار شده بودند با رها کردن خودرو متواری شدند گه ماموران در بازرسی از خودرو آنان یک تن و ۸۹۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلح قاچاق افزود: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟