راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 2 بامداد روز دوشنبه دوازدهم آذرماه 1397 وقوع یک آتش سوزی در طبقه دوم یک خانه ویلایی به کلانتری 123 نیاوران اعلام شد . 

با پایان عملیات اطفای حریق ، در بررسی محل آتش سوزی بقایای جسد سوخته شده ای بر روی مبلمان داخل خانه کشف شد که بلافاصله موضوع به اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام شد . 

با انتقال بقایای جسد به پزشکی قانونی و اعلام نظریه پزشکی قانون Law مبنی بر وجود آثار شکستگی در ناحیه پشت سر به علت اصابت جسم سخت ، پرونده مقدماتی با موضوع قتل Murder عمـد تشکیل و تحقیقات جهت کشفجنایت Crime در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

WhatsApp Image 2018-12-05 at 11.00.05 AM(2)

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره دهم ضمن شناسایی هویت مقتول ( 60 ساله ) اطلاع پیدا کردند که همسر مقتول در حال حاضر در مسافرت خارج از کشور است و مقتول به همراه پسر 19 ساله اش به نام وحید در خانه زندگی می کرده اما از زمان وقوع آتش سوزی پسر مقتول هیچ مراجعتی به خانه و یا پلیس Policeنداشته است ؛ در ادامه ی تحقیقات میدانی ، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که مقتول و پسرش با یکدیگر اختلاف داشته و بارها با یکدیگر با هم درگیر شدند . 

با توجه به جمع بندی اطلاعات بدت آمده از محل جنایت Crime و ... ، احتمال وقوع جنایت خانوادگی قوت پیدا کرد و در ادامه ، تحقیقات پلیسی جهت دستگیری وحید ( پسر مقتول ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ در ادامه تحقیقات جهت دستگیری وحید کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از زمان وقوع آتش سوزی چندین بار در محدوده ی محل جنایت مشاهده شده اما به محل جنایت مراجعتی نداشته است لذا محل رؤیت و تردد وحید به صورت نامحسوس تحت کنترل کارآگاهان قرار گرفت تا سرانجام ساعت 05:30 بعدازظهر روز سه شنبه مورخه سیزدهم آذرماه 1397 ، وحید در نزدیکی محل جنایت شناسایی ، دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 

پسر مقتول پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب جنایت و آتش زدن جسد پدرش اعتراف کرد ؛ وحید که به مصرف شیشه اعتیاد دارد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : من و پدرم همیشه با یکدیگر جر و بحث داشتیم ؛ پدرم همیشه به دلایل مختلف به من ایراد می گرفت . آن شب ( شب جنایت ) من از ایراد گرفتن های پدرم به شدت عصبانی شده بودم ؛ با بالا گرفتن جر و بحث ، برای لحظه ای از طبقه دوم خانه به پایین آمده و پس از دقایقی مجدد به طبقه بالا برگشتم اما اینبار یک چکش در دستم بود ؛ پدرم روی مبل نشسته و در حال تماشای تلویزیون بود و متوجه آمدن من به داخل خانه نشد ؛ از پشت سر به او نزدیک شده و با چکش چندین ضربه به پشت سرش وارد کردم ؛ پدرم روی زمین افتاد و خون تمام خانه را برداشت ؛ پدرم دیگر نفس نمی کشید . به سرعت از خانه خارج شدم ؛ به پمپ بنزین رفته و یک گالن بنزین خریداری کردم ؛ به خانه برگشتم و جنازه پدرم را آغشته به بنزین کردم ؛ مابقی بنزین را نیز بر روی وسایل خانه پاشیدم . با یک فندک طبقه دوم خانه را به آتش کشیده و به سرعت ، قبل از بالا گرفتن شعله های آتش از خانه خارج شدم . 

سرهنگ کارآگاه عل ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 442445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟