زن تهرانی 3 روز در خانه دوست شوهرش زندانی بود!+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رسول جهانی رییس کلانتری 130 نازی‌آباد گفت: روز 3 آذرماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد و طرح شکایت با موضوع فقدانی همسرش اعلام داشت که همسر 32 ساله ‌اش پس از خروج از خانه تا کنون به محل سکونتش مراجعه نکرده و پاسخگوی تماس های تلفنی وی و سایر اعضای خانواده اش نیز نمی باشد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" اقدامات برای پیدا کردن فقدانی در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری قرار گرفت و با آغاز تحقیقات پلیسی ، ماموران مطلع شدند که شاکی پیامکی با مضمون مطالبه 200 میلیون تومان در قابل آزادی Freedom همسرش دریافت کرده است.

همزمان با مشخص شدن موضوع آدم ربایی و تلاش برای اخاذی 200 میلیون تومانی از شاکی ، در 9 آذر ماه در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع درگیری بین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر شد.

سرهنگ رسول جهانی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل ، خانم جوانی به مأموران مراجعه و اظهار داشت: 3 روز قبل در خانه بودم که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می شناختم در را برایش باز کردم . با ورود این مرد به خانه ناگهان وی شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودرو کرده و به مکانی نامشخص برد .

این خانم در ادامه اظهارات خود به ماموران کلانتری ، گفت: این شخص مرا در خانه‌ای در محدوه عبدل آباد به مدت 3 روز زندانی Prisoner کرد و تلاش های من نیز برای فرار Escape فایده ای نداشت تا اینکه در این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ 200 میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است . تاکنون چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می شد ولی امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خودم را به این محل رساندم اما این شخص قصد ربودن مجدد مرا داشت که اینبار با او درگیر شدم .

سرهنگ جهانی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم ربائی، افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اعتراف کرد که با شوهر زن جوان اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم ربایی همسر دوستش کرده است . در حال حاضر نیز ، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟