قهرمان کشتی ایران با نوچه های خشن تهران را به هم ریخت! + عکس

سال گذشته مردی با مراجعه به اداره پلیس Police شهریار از سرنشینان یک خودروی سواری در محدوده رباط کریم به شهریار به اتهام خفت گیری شبانه شکایت کرد و گفت: «شب بود و هوا تاریک. در رباط کریم منتظر ماشین بودم که یک خودروی سواری توقف کرد. کنار راننده یک نفر نشسته بود و روی صندلی عقب نیز مرد جوانی نشسته بود. در را باز کردم و در صندلی عقب خودرو نشستم. کمی از مسیر طی شد، ناگهان آنها به یک فرعی پیچیدند و مردی که در عقب صندلی نشسته بود با زور از من خواست تا گوشی همراه و هر مقدار که پول دارم را در اختیار آنها بگذارم. مقاومت کردم اما بی¬فایده بود به همین خاطر وقتی دیدم او دست به چاقو شد، از ترس گوشی موبایل و کارت عابرم را در اختیار آنها گذاشتم. بعد از آن بود که مقابل بانکی ایستادند و مرا مجبور کردند ازکارت عابرم پول برداشت کنم و به آنها بدهم.»

بعد از اعلام این شکایت و ثبت مشخصات خودرو و سرنشینان آن، در حالیکه عملیات تعقیب و شناسایی خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته بود، چند مسافر دیگر با مراجعه به اداره پلیس شکایت¬های مشابهی را مطرح کردند که در تحقیقات مشخص شد، سارقان همان سرنشیان خودرویی هستند که مدتی قبل از آنها شکایت شده بود.

بدین ترتیب فرضیه زورگیری خشن از سوی باند چهاره نفره در دستور کار قرار گرفت تا اینکه بعد از پیگیری¬های تخصصی و فنی پلیس، خودروی سارقان با یک سرنشین شناسایی شد.

دستگیری قهرمان کشتی سرنشین خودرو بعد از دستگیری به پلیس آگاهی فرستاده شد و مشخص شد وی یکی از افراد دارای سابقه کیفری و قهرمانان کشتی در حد کشوری و استانی است که هشت سال در این رشته فعالیت داشته و خودش سردسته باند سرقت Stealing بوده است.

مرد جوان ابتدا سعی داشت جرمش را انکار کند تا اینکه در مراحل بازجویی بالاخره لب به اعتراف گشود و به جرمش با همدستی سه نفر از دوستانش اعتراف کرد.

با دستگیری سه متهم دیگر پرونده کامل و بعد از صدور کیفرخواست به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در اولین جلسه رسیدگی به پرونده که هفته گذشته در همان شعبه به ریاست قاضی Judge متین راسخ تشکیل شد، بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس متهم ردیف اول که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه قرار گرفت و با قبول جرمش گفت: «از نوجوانی در رشته کشتی تمرین می¬کردم و قرار بود در مسابقات کشوری یا استانی شرکت کنم. مدتی قبل با سه نفر از دوستانم نقشه خفت گیری از مسافران را کشیدیم تا با زور و تهدید هر آنچه همراه داشتند را سرقت کنیم. برای انجام نقشه یکی از دوستانم راننده بود و دو نفر دیگر سرنشین. من روی صندلی عقب می¬نشستم و در فرصت مناسب با تهدید چاقو، تلفن همراه، پول نقد، انگشتر و هر آنچه همراه مسافران بود را سرقت می¬کردیم. همچنین اگر مسافران عابر بانک داشتند آنها را مقابل بانک می¬بردیم و آنها را تهدید می¬کردیم تا از دستگاه پول نقد بگیرند.»

متهم در آخر گفت: «من موقعیت اجتماعی خوبی داشتم و حالا از کاری که کردم پشیمانم.»

در ادامه همدستان وی که از زندان Prison به دادگاه اعزام شده بودند با تأیید توضیحات سردسته باند از خودشان دفاع کردند.

بنابه این گزارش،در پایان ادامه جلسه به دلیل غیبت شاکیان پرونده به روز دیگری موکول شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟