به گزارش رکنا، این حکم قطعی شد و زن و مرد خیانتکار بزودی در اجرای احکام هرکدام باید شلاق Whip بخورند.

ادعایی از خیانت

اوایل سال جاری بود مردی جوان درحالیکه به هم ریخته بود خود را به پلیس Police رساند و ادعای تکاندهنده ای را پیش روی ماموران گذاشت.

آرش که صدایش بشدت می لرزید و از اینکه حرف دلش را بزند خجالت می کشید به افسرنگهبان گفت:­همسرم شیما نام دارد اصلا فکر نمی کردم روزی برسید که چنین اقراری بکنم متاسفانه شیما به من خیانت Cheat کرده است ما تازه عروس و داماد هستیم و این اتفاق زندگی ام را جهنم کرده است می خواستم دست به کار خطرناکی بزنم اما خیلی خودم را کنترل کردم و به پلیس پناه آوردم و خواهش می کنم این مورد را بررسی کنید.

دستور بازپرس

باتوجه به ادعاهای عجیب آرش ماموران با تشکیل پرونده ای این مرد را نزد بازپرس در دادسرای تهران بردند و در این مرحله تحقیقات قضایی کلید خورد.

آرش این بار به بازپرس گفت:او گفت:ابتدا من به رفتارهای همسرم مشکوک شدم او خیلی عجیب و غریب شده بود خیلی سعی کردم علت تغییر رفتارهایش و پنهان کاری هایش را بفهمم اما نشد تا اینکه سراغ تلفن همراه او رفتم و همه فایل های آن را چک کردم آنچه می دیدم باورکردنی نبود دنیا روی سرم خراب شد در موبایلش دیدم او با جوانی به نام نریمان ارتباط عاطفی دارد آنها به یکدیگر پیام های عاشقانه فرستاده بودند و از محتوایش مشخص بود شیما و نریمان بارها قرار ملاقات داشته اند و مطمئن هستم خیانتی رخ داده است.

وی افزود: شیما یک سال است که با من ازدواج کرده است تصور می کردم زندگی شیرینی خواهیم داشت با کلی امید و آرزو و با هزینه ای بسیار ازدواج کردم خانواده ام هم خوشحال بودند که من سروسامان گرفته ام اصلا انتظارنداشتم شیما چنین برخوردی با من بکند و با خیانتش زندگی ام را نابود کند حالا از شیما و نریمان شکایت دارم و می خواهم نه تنها مجازات شوند بلکه بتوانم بدون دردسر طلاق بگیرم.

بازپرس پرونده با توجه به مدارکی که آرش ارایه داده بود دستور بازداشت را صادر کردو از ماموران خواست تا شیما و نریمان دستگیر شده و تحت بازجویی قرار بگیرند.

دستگیری­ عاملان خیانت

ماموران با دستور قضایی بلافاصله وارد عمل شدند و خیلی زود نوعروس و پسرجوان را بازداشت کردند.

بی گناهم

شیما که باورنمی کرد آرش چنین ادعایی کرده باشد دربازجویی های پلیسی گفت: من نوعروس هستم و اصلا به شوهرم خیانت نکرده و او اشتباه می کند.

وی افزود: من یک سال است که با شوهرم آرش ازدواج کردم و خوشبخت هستم. نریمان را می شناسم اما ربطی به دوران ازدواجم ندارد این پسر را قبل از اینکه با آرش آشنا شوم یا با او ازدواج کنم می شناختم آنچه آرش از آن به عنوان خیانت من صحبت می‌کند همین پسری است که از مدت ها قبل او را می‌شناختم. بعد از اینکه ازدواج کردم دیگر رابطه‌ای با او نداشتم.نریمان هم کاری با من نداشت و نمی دانم چرا باید آرش آرش آنقدری بدبین باشد که بخواهد زندگی شیرینمان را به هم بزند.

مدرک خیانت

هرچند دخترجوان اصرار داشت که خیانتی صورت نگرفته است اما شوهرش مدارکی به ماموران ارائه داد که نشان می‌داد شیما بعد از عروسی اش نه تنها رابطه اش با نریمان را قطع نکرده بلکه با این مرد قرارهای عاطفی گذاشته است و خیانت او به تازه داماد واقعیت دارد. آرش مدارکش را که پیامک ها و مکالمات تلفنی نوعروس خائن بود در اختیار پلیس قرار داد و وقتی پلیس پیامک‌ها و مکالمات زن جوان را مورد بررسی قرار داد مشخص شد شوهر این زن واقعیت را گفته‌است.

در دادگاه

با توجه به نوع اتهام شیما و نریمان مبنی بر رابطه نامشروع بازپرس با حکم عدم صلاحیت رسیدگی پرونده را برای بررسی تخصصی تر به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داد.

اعتراف عاشقانه

شیما بازهم ادعای بی گناهی کرد اما نریمان در بازجویی ها دست به افشای ماجرا زد ودر بازجویی‌های به عمل آمده از سوی قضات مشخص شد نریمان و شیما از سال ها قبل با هم ارتباط داشتند و عشقی نافرجام میان آنها وجود داشته‌است اما بعد از اینکه آرش از شیما خواستگاری کرده است او به دلیل اینکه آینده‌ای را برای خودش متصور نبوده به آرش پاسخ مثبت داده و با او ازدواج کرده‌است.

نریمان در بازجویی‌ها به عشق شیما اعتراف کرد و گفت: من شیما را دوست داشتم و این مساله را پنهان نمی‌کنم اما زمانی که آرش به خواستگاری شیما آمد او گفت که دیگر این رابطه فایده‌ای ندارد چون ما به خاطر مشکلاتی که داریم نمی‌توانیم با هم ازدواج کنیم. اصرار من برای اینکه ازدواج نکند به جایی نرسید و او با آرش ازدواج کرد.

متهم گفت: من در این سال ها هیچ چیز برای شیما کم نگذاشتم و چون مشکلاتی داشتم که از او درخواست کردم کمی صبرکند قبول نکرد و تصمیم گرفت با آرش ازدواج کند اما نتوانستیم همدیگر را فراموش کنیم با اینکه در این مدت سعی می‌کردیم همدیگر را فراموش کنیم اما امکانپذیر نبود. شیما به من می گفت نمی‌تواند من را فراموش کند به همین خاطر هم چندباری با هم ارتباط تلفنی برقرار کردیم.

پسرجوان گفت: ارتباط ما در حد صحبت‌های تلفنی بود در این مدت فهمیدم که برادر شیما می‌خواسته او ازدواج کند و به همین خاطر هم شیما با آرش ازدواج کرده‌است. من به او گفتم اگر آرش را دوست نداری نه به خودت ظلم کن و نه به او و این ازدواج را تمام کن او هم قبول نکرد. ما دیگر با هم ارتباط خاصی نداشتیم. من به شیما نزدیک هم نشدم و فقط خواستم خودش تصمیم بگیرد و با توجه به اینکه آنها هنوز با هم ازدواج نکرده‌بودند و در مرحله عقد بودند پیشنهاد دادم اگر مطمئن نیست ازدواج نکند. اما آرش به من به چشم رقیب عشقی نگاه می کند و از من کینه به دل گرفته‌است.

دختر و پسرجوان ارتباط نامشروع را قبول نکردند و مدعی شدند هیچ ارتباطی به جز ارتباط تلفنی با هم نداشتند اما مدارک ارائه شده به دادگاه از سوی شوهر شیمانشان می‌داد آنها بارها با هم بیرون رفته و عکس‌های یادگاری هم داشته اند. ضمن اینکه متن پیامک‌هایی که به هم ارسال کرده‌بودند هم نشان می‌داد که آنها با هم ارتباط داشتند.

درجلسه دادگاه، شوهر شیما یکبار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت با توجه به ضربه روحی و روانی که خورده‌است از شکایت خود صرف نظر نمی‌کند و خواستار مجازات هر دو متهم است.

در ادامه شیما و نریمان در جایگاه حاضر شدند آنها هرگونه ارتباط با هم را منکر شده و مدعی شدند عکس‌ها و متن پیامک ها به قبل از ازدواج شیما باز می‌گردد وقتی قاضی Judge از آنها پرسید چطور در مراحل بازجویی ارتباط را قبول کرده‌اند پاسخی ندادند و مدعی شدند هیچ ارتباطی بین آنها نیست.

بعد از اینکه وکلای مدافع متهمان از آنها دفاع کرده و خواستار برائت شدند آخرین دفاع از متهمان اخذ شد و قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

مجازات شلاق

قضات نوعروس و نریمان را در ارتکاب عمل ارتباط نامشروع مجرم تشخیص داده و به 99 ضربه شلاق محکوم کردند رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت اما شعبه 29 دیوان عالی کشور بعد از بررسی مجدد پرونده اعتراض را وارد ندانست و رای را مورد تایید قرار داد.

بنابه این گزارش،پرونده جهت اجرای حکم به شعبه اجرای احکام ارسال شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟