به گزارش گروه حوادث رکنا، فرید 41 ساله که برای شکایت از ناپدری جوانش به دادسرا آمده بود خطاب به بازپرس گفت: چهار سال پیش تازه پدر از دنیا رفته بود و همه ما در بهت و حیرت به بی تکیه گاهی مان فکر می کردیم.

وی ادامه داد: مدتی پس از مرگ پدر مادرم خانه پدری را فروخت و با پول آن خانه ای کوچک تر خرید و با سود مابقی آن پول روزگار خود را می گذراند.

این مرد اظهار داشت: مدتی بعد متوجه رفتارهای عجیب مادرمان شدیم بطوری که ما را از رفتن به خانه اش منع کرده بود و حتی ظاهرش نیز تغییر کرده بود و مانند دختران 20 ساله لباس می پوشید.

فرید ادامه داد: به همین دلیل به مادر 73 سال خود مشکوک شدیم و رفت و آمدهای او را زیر نظر گرفتیم تا اینکه متوجه شدیم وی با یک پسر 25 ساله ازدواج کرده است! من و برادرانم تصمیم گرفتیم تا به آن پسر بفهمانیم که باید از مادرمان جدا شود اما در کمال ناباوری متوجه شدیم که مادرمان خانه خود را به نام آن پسر زده و تمامی پول ها را در اختیار وی قرار داده است.

وی افزود: زمانی که با آن پسر صحبت کردیم او با کمال وقاحت به ما گفت که به شماها ارتباطی ندارد من و مادرتان هم دیگر را دوست داریم! اکنون برای شکایت از آن پسر بخاطر کلاهبرداری و سواستفاده از مادرم به اینجا آمده ام.

بنابراین گزارش بازپرس دستور احضار پسر جوان و مادر شاکی را صادر کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟