قاضی Judge سالاری روز گذشته در تشریح این خبر اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان کرمان سه باندکلان و بین المللی قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs که محموله ها را پس از وارد کردن به کشور ، با استفاده از خودروهای تیزرو از مرزهای شرقی کشور به استان های عمقی قاچاق می کردند، شناسایی شدند و قبل از ترانزیت مواد مخدر به دیگر نقاط کشور مورد حمله قرار گرفتند.
وی افزود:شامگاه گذشته پس از انجام اقدامات پیچیده و منسجم اطلاعاتی از سوی افسران اطلاعاتی استان کرمان ، در سه عملیات جداگانه در شهرکرمان سه نفر از اعضای اصلی و سرباندهای کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند. وی بیان کرد:در این زمینه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از قبیل اسلحه کلاشینکف و کلت کمری و مقدار یک تن و ۳۰۰کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد . در همین زمینه فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی24 ساعت گذشته با پیگیری جدی اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس Police شهرستان جیرفت، پاسگاه گزک و پلیس مواد مخدر استان طی چند عملیات یک تن و۵۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مورفین کشف کردند. 
سردار بنی اسدی فر افزود: در این عملیات ها پنج قاچاقچی Smuggler دستگیر شدند و پنج دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟