تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش /  او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پدری 51 ساله در انگلستان 3 دختر خود را که زیر سن قانونی بودند مورد تجاوز Rape قرار دادو با انتشار عکس های نامناسب شان در فضای مجازی آن ها را بازیگر Actor فیلم های غیر اخلاقی معرفی کرد.

متهم، استیفان بانگ، دخترانش را از سن 4 سالگی مورد تجاوز قرار داد و با زندانی Prisoner کردن آن ها در خانه، اجازه تحصیل و تفریح را از آن ها منع کرد.

قربانیان که در حال حاضر 12،14 و 16 ساله هستند و به دلایل قانونی نامشان اعلام نشده است، شکنجه Torture های این پدر بی رحم را پس از چند سال سکوت فاش کردند.

یکی از قربانیان به افسر پرونده گفت: من و خواهرانم از دوران کودکی مورد آزار و اذیت پدرمان قرار گرفتیم، به طوری که بارها دچار بیماری های زنانه شدیم و اجازه شکایت از او را نداشتیم.

وی همچنین در ادامه گفت: از این که پس از چندسال توانستند نجات پیدا کنند خوشحال هستند.

از چگونگی دستگیری و افشای جنایت Crime این پدر هوسباز اطلاعاتی منتشر نشده است و و وی در حال حاضر به صورت موقت در زندان Prison است تا جلسه دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود.

همچنین سه قربانی به دلیل بیماری و آزار و اذیت های وارد شده در بیمارستان بستری و تخت نظر پزشکان هستند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟