صبح روز چهارشنبه 23 آبان‌ماه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک دختر نوجوانی در خانه‌ای حوالی میدان محمدیه با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه Incident که خانه مجردی دختر 27‌ساله‌ای به نام محبوبه بود با جسد دختر 18‌ساله‌ای به نام پریا روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

مأموران در نخستین گام از محبوبه تحقیق کردند.

وی گفت: من حسابدار شرکتی هستم و مدتی است که به صورت مستقل زندگی می‌کنم و به همین سبب این خانه را اجاره کرده‌ام. در این مدت دوستان زیادی به خانه‌ام رفت و آمد دارند و گاهی هم شب‌ها پیش من می‌مانند. چند روز قبل یکی از دوستانم به من گفت که یکی از دوستانش به نام پریا مدتی است با خانواده‌اش اختلاف دارد و خانواده‌اش او را به خانه راه نمی‌دهند به همین خاطر هر چند شب خانه یکی از دوستانش می‌خوابد و الان چند روزی است که جایی برای خواب ندارد و از طرفی هم حالش خوب نیست. او از من خواست چند روزی پریا پیش من بیاید تا حالش بهتر شود و من هم قبول کردم. سه‌شنبه عصر بود که پسر جوانی پریا را به خانه من آورد. پسر جوان گفت پریا دختر مورد علاقه‌اش است و مدتی است از خانه پدری‌اش که در پاکدشت است فراری است. ساعتی بعد او رفت و من و پریا تنها شدیم. پریا هم آخر شب به یکی از اتاق‌ها رفت و خوابید تا اینکه امروز صبح به اتاق رفتم تا بیدارش کنم. هر چقدر او را صدا زدم بیدار نشد. حتی آب به صورتش پاشیدم اما باز هم بیدار نشد که با اورژانس تماس گرفتم. وقتی پزشک اورژانس به خانه‌ام آمد و معاینه کرد گفت که پریا فوت کرده است.

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران محبوبه را بازداشت کردند و در ادامه هم پسر مورد علاقه دختر فوتش را شناسایی و بازداشت کردند.

دو متهم صبح دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

محبوبه در بازجویی‌ها حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد و مدعی شد که دختر فوت شده قرص آرامبخش مصرف می‌کرده‌است که او خبر نداشته‌است. پسر جوان هم گفت: مدتی قبل با پریا آشنا شدم. او با خانواده‌اش اختلاف داشت و به خانه‌شان نمی‌رفت. آن روز با من تماس گرفت و گفت او را به تهران ببرم و من هم او را به تهران به خانه این زن آوردم و بعد هم از آنجا رفتم تا اینکه متوجه شدم او فوت کرده‌است.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟