قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس

رکنا: مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : در مورخه 23/08/1397 کشف جسد متعلق به خانمی جوانی حدودا 30 ساله در منطقه علی آباد استان گلستان به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام شد ؛ با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان در محل کشف جسد و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که متوفیه بر اثر خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده است .

همزمان با کشف جسد خانم ناشناس در استان گلستان ، اعضای خانواده خانمی جوان با مراجعه به کلانتری 135 آزادی عنوان می کنند که دامادشان مدعی است که دختر آنها اقدام به خودکشی کرده و او جسد همسرش را در استان گلستان منتقل کرده است ؛ بلافاصله پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات همسر فقدانی ( متوفیه ) مبنی بر اینکه جسد همسرش را به استان گلستان انتقال داده و جسد را در منطقه علی آباد این شهرستان رها کرده ، موضوع را با پلیس آگاهی استان گلستان در میان گذاشتند ؛ در ادامه ، ضمن شناسایی هویت جسد زن ناشناس، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز اعلام شد که علت مرگ متوفیه خودکشی نبوده و این خانم جوان به قتل رسیده است .

با اطلاع از خبر وقوع جنایت، کارآگاهان اداره دهم ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، همسر مقتوله را در حالیکه پس از مرگ همسرش در خانه ی پدرزنش حضور داشت ، در ساعت 13:00 روز شنبه مورخه 26/08/1397 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

همسر مقتوله در اظهارات اولیه منکر ارتکاب هرگونه جنایت شد اما در ادامه ی تحقیقات پلیسی ، به ارتکاب جنایت در محل سکونتش واقع در منطقه درکه ی تهران اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : نزدیک هشت سال است که با همسرم ازدواج کردیم اما طی این مدت دائما با هم اختلاف داشتیم و هر روز این اختلاف بیشتر می شد تا اینکه شب جنایت ( 22/08/1397 ) همسرم از من خواست کرد تا برایش یک قرص آرام بخش ببرم . همسرم از مدت ها پیش ، از قرص های آرام بخش استفاده می کرد ؛ از همین فرصت استفاده کردم و برایش نوشیدنی مسموم تهیه کردم . پس از آن به حمام رفتم ؛ زمانیکه از حمام بیرون آمدم ، همسرم را دیدم که هنوز با صدای بلند نفس می کشد ؛ رشته ای پارچه ای برداشته و آنرا دور گردن همسرم انداختم و آنقدر نگه داشتم که جان داد ؛ جنازه را داخل صندوق عقب خودرو شخصی ام قرار داده و مستقیم به استان گلستان رفتم و جنازه را [ در منطقه علی آباد ] رها کردم . پس از آن به خانه پدرزنم رفته و به آنها عنوان کردم که دخترشان خودکشی کرده و آنجا ماندم تا کسی به من شک نکند!

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده و نهایتا اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟